Sol med 2! Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Da er vinterferien over for denne gang. Jeg har bikket over i uke 28 og synes egentlig tida går ganske fort om dagen. På torsdag var vi på ul igjen. Storebror på 5 var med. Han synes det var stas det første kvarteret, deretter blei det litt kjedelig. Men han fikk med to fine profilbilder av lillesøster og lillebror, så han var mektig stolt. Alt så helt fint ut og de vokser som de skal. Fredag -søndag har vi vært på hytta på fjellet. Den ligger 300m fra vei og har ingen fasisliteter; ikke strøm, ikke vann og kun vedfyring. Det blei selvfølgelig mer jobb på min kjære nå enn vanlig, men det gikk helt fint å være der med stor mage. Ingenting er som kveldskos med kortspill og yatzi i stearinlysskjær... Gikk et par korte skiturer også (1-2 km) i relativt flatt terreng. Det var ikke værre enn å gå tur. Merket kynnere med en gang jeg prøvde å sette opp farten litt og lange ut. Men med godt feste og veeeldig rolig tempo, gikk det veldig fint. Har lyst til å prøve meg på en tur igjen i påska. Skal på ul igjen torsdag før påske, så jeg får vel høre hva de sier på sykehuset....
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Heldiggris :)Så deilig dette høres ut,Du må jo bare kose deg så mye du kan,så lenge allt er i orden med deg og de små i magen,og du kjenner etter vad kroppen tåler så går allt fint:)
bøllefrøene Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 hørtes deilig ut med et avbrekk i hverdagen. hytteturer og skiturer er faktsik noe jeg har savnet ganske mye i graviditeten. jeg hadde tenkt til å reise nyttårshelgen, men legene mine anbefalte meg å la være.. det er for langt til sykehus hvis noe skulle skje.. når en bikker uke 30 burde jeg ikke reise langt fra sykehus mente de på ullevål. er ikke verdt det tilfelle sa de. men dette som alt annet er det vel mange meninger om. men du burde kanksje spørre litt ang påsken. det jeg spurte om var hafjell, med gode veier og ikke alt for langt fra lillehammer! Moro at storebror får være med å se, tror det er en måte for søsken å forberede seg på!
Sol med 2! Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2008 Det blir vel til at jeg må bestemme det selv. Regner ikke med at sykehuset kommer til å anbefale meg en hyttetur i uke 31.... Vi har i utgangspunktet 1t og 40 min til sykehuset. Hytta ligger 15 min lenger unna, så det blir ikke den store forskjellen. Det blir nok heller de 300m fra vei som stopper med. Har sagt til mannen min at han må få lånt en scooter som vi kan ha stående i tilfelle.... ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå