juli-prins:) Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Er det noen så vet noe om hvordan det er med solarium. Min jordmor sier nei pga stråelingen er for sterk i norske solariumer, mens jeg hører ander som sier dette bare er tull?!Er møkk lei av å være vinterhvit;)
AccidentalMum Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Helt enig! Vil også vite om jeg kan få litt farge:)
BergensMamma18 Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Både legen og jordmoren min sier at jeg kan sole meg=) Passe på å ikke bli for varm..ha viften på.. Og ta litt mindre tid en vanlig;-)
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Legen min sier at jeg skal kose meg i solariumet, må bare passe på at jeg ikke blir for varm.....
snartmammatil7 Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 De lærde strides litt om det, men det er vel ingen forskning som tyder på at solarium (innenfor rimelighetens grenser) er farlig :-) Men når babyen blir større inni magen, kandet være lurt å legge noe over magen Og som de nevner her, unngå overopphetning, men de fleste soler nå har jo gode vifteanlegg
juli-prins:) Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. februar 2008 SUPERT:)Takk for gode svar:)legger bare noe over magen fra nå slik at jeg er på den sikre siden:)føler meg som et vandrene lik:)he,he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå