Trollmora Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Så rart og så fort tiden går! For 3 år og ett døgn siden lå jeg og slappet av og ventet på at noe snart skulle skje, 6 timer etter vannet gikk. Rundt 1.30 kom Snuppa, og hun har vært en sann glede siden da. I dag har hun snurret rundt i kjolen sin og hatt en hale av fettere og kusine etter seg. Trollmora er det beste i hennes lille liv og jeg nyter det så lenge jeg kan!
♥Snulder Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Gratulerer med stor jente! Tiden flyr aaaalt for fort!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Deilige trollunger kan man ikke få nok av.... Den tid kommer tidsnok da du ikke er hovedpersonen i hennes liv. Så det er bare å nyte det ))
Plutseliten :) Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Gratulerer med stor jente! Er det ikke deilig å være den beste i livene deres ) Utrolig hvor fort tiden går,og vi mammaer kan huske hver lille detalj og klokkesletter rundt fødselen. Jeg jobbet mange år på et sykehjem.....og de gamle damene,husket hver fødsel
annaka Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 Gratulerer med dagen til dere begge. Etter at jeg selv ble mor mener jeg bestemt at mamman burde blitt hyllet på barnas bursdager. Tenk at det går an å ha det såååååå vondt under fødselen. Og at vi gjør det flere ganger............Men hva gjør man ikke for sine barn.........
Karomamma Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 Gratulerer med stor og skjønn 3-åring!! Måtte du være nummer en i livet hennes lenge, lenge, lenge.... Jeg er foreløpig mest DUMMING, men det blir vel likar i mårrå
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 Hipp hurra for 3 års prinsessa di:-) Det er en deilig egotrippfølelse å være innstilt som nr 1 24/7:-) Vi får nyte det så lenge det varer:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå