Gå til innhold

Noen andre som bruker bind/truseinnlegg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

bruker dette hver dag p.g.a mye utflod...

synes det er så mye,om morgenen når jeg reiser meg opp fra senga rekker jeg nesten ikke ut på badet før det renner..nesten sånn som etter sex...

(må nevne at jeg har vært plaget med sopp også da),synes det er så fuktig der nede hele tiden,skikkelig ubehagelig,det er aldi tørt liksom...hjelper ikke samme hvor mye jeg tørker heller,blir nesten gal..

før jeg ble gravid var jeg ikke plaget med dette i det hele tatt,var mye mindre utflod og sånn da,og følte meg vel

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og du er sikker på at det ikke er fostervann? Siden det renner, mener jeg!

I mitt første svangerskap fikk jeg tidlig fostervannslekasje. Det rant og ikke luktet urin. Ble lagt inn på strengt sengeleie med en gang vi fant ut hva det var. I det andre svangerskapet hadde jeg veldig utflod, men dette minner mer om snørr (beklager uttrykket).

Skrevet

føler meg trygg på at det ikke er fostervann,selv om jeg er førstegangs..

det renner ikke så mye,men merker det mest når jeg står opp,virker liksom som at det har samlet seg opp mye inni der..(kjempe kvalmt,er klar over det,men må bare spørre...),det er ikke sikker det er SÅ mye heller,men det er uansett mye i forhold til hvordan det var før jeg ble gravid....tror jo det er normalt da,men hvordan er det med dere andre da?...

Skrevet

Jeg har også mye utflod... hadde ikke det før jeg ble gravid. Noen ganger bare renner det en god del blankt/hvitt...andre ganger er det mer som grønt snørr. Det lukter ingenting. Jeg irriterer meg over at truseinnlegg ofte er for korte og ikke absorberer godt nok. Så jeg har begynt med tena lady. De holder bedre på fuktigheten syns jeg, og dem er lit lengre enn de største aldays truseinnleggene.

Skrevet

Har også kjempemasse utflod om morgenen, noe er så tynnt att det nesten er rennende, og litt "snørrlignende" utflod. Er veldig plaget med sopp også da. Men som du sa, det virker som det har samlet seg i løpet av natta. Er bestandig vått og fuktig der nede til meg, og må bestandig ha truseinnlegg i. Hvis ikke blir det luktende stygt og må skifte truse alt for ofte. Så du er ikke den eneste! :)

Skrevet

Har også samme problemet. Fikk konstantert masse sopp og dette skyldes rett og slett all østrogenet man har i kroppen når man er gravid. Man kan jo alltids ta en soppkur men den virker jo bare i ca. 5 dager og så fortsetter problemet. Jeg må også bruke truseinnlegg og av og til lekker det gjennom, ganske slitsomt og man kan jo nesten si at det er bedre å ha mensen. Det som er viktig er å å få i seg syrlige produkter, feks. yoghurt, kefir og lignende produkter. Man bør unngå produkter med mye stivelse i, feks. poteter, ris, etc. Det er også viktig å bruke luftige klær og også ligge uten truse om natta. Selv ligger jeg uten truse men har liggende et hånkle under.

Jaja jenter, litt skal man gjennom....men det er tross alt verdt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...