Gå til innhold

Oppkastsyke - igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har eldstemann kastet opp - flere ganger. Han har vært slapp og nesten fraværende i bursdagsfamilieselskapet i ettermiddag. Formen var bra helt til vi var på hjemveien i 2-3tia i ettermiddag.

Så blir det hjemme med mor i morgen da! Forrige mandag var han hjemme pga halsbetennelse. Mandagen før det var han faktisk frisk(!) men de to forgående mandagene var han hjemme pga oppkast. Er det virkelig en tilfeldighet?

Ja ja, da får jeg god anledning til å støvsuge kakesmuler som er over hele huset, samt vasket sofatrekket som ikke lukter godt etter den første runden i ettermiddag.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er ganske heftig, omgangssyken som går nå - her har vi lagt på rekke og rad.

Vaskemaskin og tørketrommel føler jeg har gått i dagevis.

Det er i grunnen det verste å få i hus -smitter som bare det.

God bedring til eldstemann!

Skrevet

Blæææææææ

Nå må vel snart sykdom være historie.....

Vi får få sånne sykdoms-busters hit til å fjerne all sykdom fra denne siden.

Vi vil ikke ha mer sykdom, hører dere virus og bakterier!!!!

Skrevet

God bedring skulle det også stå...

Skrevet

Morsomt ikke sant:=/ Jeg, gubben og vesla er nettopp blitt friske...19 åringen fikk det i går... 15 åringen ble kjørt hjem fra fjellet etter kun 2 dager... Så nå venter vi på at de 2 siste holder konserter i doskåla!

Skrevet

ÅÅÅÅÅ God bedring til gutten!

Skrevet

Har nesten fortrengt det, men jeg var hjemme torsdag og fredag pga elendigheta. Det værste var i grunnen ikke å rope på elgen, men å bli helt utmattet en hel dag etterpå.

Kan skjønne små trollunger skal få være hjemme en dag og spise seg opp litt før de må møte matpakke og nye virus:o)

Skrevet

Stakkar eldstemann ! Det er slitsomt å være syk. Slitsomt å være mor til syke barn også. God bedring og god natt!

Skrevet

God bedring!!!

Håper det bare er han som får det,og at han er frisk og fin igjen i morgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...