Gå til innhold

gravid:D:D

*mamma t mathea - *fødeklar*

Anbefalte innlegg

Skrevet

meg og forloveden har prøvd i 5 år nå fikk positivt svar idag:D blir nå vist alt går greit mamma til 2 nydelige nurk. har en datter på 15 mnd fra før. er bare 5 uker på vei ca så har noen skumle uker i møte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER!!jippppppppppi! glad på dine veiene!hvor mange dager over ikm fikk du posetivt? Lykke til videre :)

Skrevet

Så utrolig hyggelig å høre:)Gratulerer kjempe masse:)

Skrevet

jeg har ikke egentlig forstått meg på alle de forkortelsene, finner ikke listen over de. hva står ikm for?

Skrevet

GRATULERER :) :) SÅÅÅ bra :) kos deg med den voksende magen, ønsker deg og spira ALT lykke til..

klem klem*

Skrevet

aaah. testet positivt på 3 stk noen dager før mens men svake streker, og testet en til noen dager etter ikm å den viste klart positivt. tenkte ikkeover at eg kunne være gravid engang kjøpte bare for å teste:p var en gledelig overraskelse

Skrevet

tusen takk for alle gratulasjoner, bl¨åser babystøv til de som ikke har spire enda og ønsker dere lykke til alle sammen:)

Skrevet

He, he. Regner med at du har prøvd i 5 mnd...? Ikke år, siden du har et barn på 15 mnd. liksom. :)

Gratulerer så masse og lykke lykke til! Kos deg med magen!

Skrevet

hehe ja det tror jeg også;-) Masse masse GRATULERER og LYKKE til med den voksende magen!!!!!!!!

Skrevet

Gratulerer så myyyyyyyyyyyyye! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...