Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 for jeg er egentlig ikke så glad i Smil på rull..................og føler meg trøtt etter alt været i dag! See ya!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Natta på deg.... Ha en fortreffelig natt. Jeg liker ikke å sove alene, så jeg har tatt med alle dere opp i sengen.
frøydis m/ 4 Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Natta! Husk at det er bedre med Smil enn med tjukke doble melkeruller som er blitt myke inni :-))))) De er det garantert noe feil på nemlig!
Tiggywinkle Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 God natt:-) Enig med du, Smil er ikke det beste i verden. Men melkerull derimot,namnam..
Trollmora Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 Å nei tenkte jeg, og kobla ikke til sjokkispraten litt lengre ned, nå har hun blitt syk igjen! Godt det bare var litt sørsaker som var årsaken )
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #7 Skrevet 24. februar 2008 Natti natt :0) Har akkurat laget ferdig fotball kaken til eldste mann ...Så nå skal jeg køye jeg også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå