Gå til innhold

Lurer på hva slags svigermor jeg blir.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk når Storebror har med seg ei skikkelig berte på 17, som kan alt og vet alt....Og kommer til å gjøre alt i hennes makt for å forføre min lille gutt som da sikkert er 19.......

Kanskje jeg blir et lite monster jeg også....Ha ha ha ha ha

Nei, tror jeg legger ned forbud mot dating før de har blitt 30 :o))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men helt ærlig så er det ganske spennende når de begynner å komme hjem med kjærester. Man vil jo at de skal finne noen å bli glad i som vi syns er verdt våre skjønne barn :-)

Jeg har hatt eldstejentas kjæreste på besøk i helgen og det er spennende å se hva slags gutt dette er, prøve å bli kjent med han. Det er jo ikke alltid så lett å bli kjent med smånervøse og litt sjenerte gutter i 17- 18 års alderen :-)

Det vi har sett nå lover bra! Han er en alle tiders gutt og jeg ser at jenta mi trives godt i hans nærvær.

Jeg vil heller ikke være noe svigermonster, men jammen vet jeg ikke hvordan jeg ville tedd meg hvis hun hadde kommet hjem med en jeg ikke følte var til å stole på, eller som jeg ikke trodde var bra for henne.........

Skrevet

Helt sjef? Tja det er vanskelig å si. Det er nok noe med det at man ønsker det beste for barna sine, men man kan tross alt ikke leve deres liv! Håper at jeg fremdeles har den innstillingen at bare de har det godt så er det greit?

Men - hvis de også blir modne og vel så det før de finner "den rette" så sitter man vel selv på en aldersheim og ikke husker om det er lørdag eller hvor gamle barna er :o)

Skrevet

Ja du har så rett, behøver jo ikke å bekymre meg for det.

Innen han finner seg dame er jo jeg på aldershjem... Det har jeg ikke tenkt på :o))

Skrevet

Jeg er blitt et svigermonster i hue:-(

Eldste sønnen har samboer som ikke gjør annet enn å sitte foran dataskjermen dagen lang. Han jobber og tjener pengene. Hun lager ikke middag, ikke vasker (det gjør moren hennes eller sønnen min), og ikke er hun interessert i skole eller jobb. Tenker at hun må lide av et eller annet, sosialangst f.eks.?

Men jeg blir også irritert på sønnen min som ikke krever at hun foretar seg noe, hverken hjemme eller utenfor huset. Han har jo blitt en skikkelig tøffel - helt forandret fra hvordan han var før.

Jeg har ikke sagt så mye til dem, men har lyst... Vet ikke hvordan de/han vil ta det, men synes det er rart om det virkelig er slik han vil ha det. Hun er 21, og da må man vel ha lov til å forlange litt av henne også...

Tenker også at dette er deres liv - og jeg har jo egentlig ikke noe med hvordan de innretter seg - så da er det vel likevel greit å holde kjeft?

Skrevet

pssssssssst... om han ikke vil ha det sånn, så har du helt sikkert oppdratt han til å ordne opp selv, han er jo sønnen din! Hilsen en som akkurat har hatt besøk av svigermor, og bruker dagen i dag på å puste litt tungt.... ;-)

Skrevet

Ja, jeg har jo ikke tenkt å ordne opp for ham da, men kjenner ofte at jeg har lyst til å slenge ut av meg en eller annen kommentar. Men lar det være da - ikke for hennes skyld, men for sønnen min...

Huff, har lest litt om svigermonsteret ditt - og må bare si jeg føler med deg. Har fortsatt mareritt om eks-svigermor...

Skrevet

:-) he he.... hun er noe for seg selv for å si det mildt.

Men hun lærer meg jo mye da, om hvordan jeg ikke vil gjøre ting liksom.... :-)

Skrevet

Aldri så galt at det ike er godt for noe :-)

Skrevet

Ja ja.... Visst du ønsket å lære så kunne du jo tatt noen år på kostskole da.............Ha ha ha ha ha ha ha.

Nei da, aldri så galt at det ikke er godt for noe :o))

Skrevet

trenger ikke kostskole... Jeg har jo svigermor :-)

Skrevet

Ja var det jeg mente... På kostskole må man jo også stå i rett og gjøre alle til lags og sitte pent og spise pent og ha tellekanter på klær og ikke rote og og og og ...........................:o))

Men der hadde du vært uten svigers...

Skrevet

Tror ikke vi kan klare å forestille oss hvordan det vil bli. Vi kan nok tenke oss på forhånd hvordan vi ikke ønsker å være, men husk, det er barna våre vi snakker om altså - de mest dyrebare på denne jord:-) Så det skal nok hardt holde å få svigerbarn som er gode nok;-D

You just wait and see:-)

Skrevet

Siden jeg har tre gutter må jeg tydelig bevise at jeg ikke er en kjerring fra helvete som skal ødelegge livet for mine svigerdøttre, barnebarn og sønner. For i utgangspunktet er jeg bannlyst.

Jeg gruer meg til å ha kontakt med mine sønner på mine svigerdøttres nåde.

Og å lese på disse sider (særlig besteforeldredebatten) bare understreker det desverre. Håper jeg får det litt enklere med den min datter velger:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...