lego Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Noen som kan anbefale meg ett hotell i Oslo? Skal på konsert, og hadde vært gøy og overnattet der i samme slangen. Trenger ikke å være Grand Hotel, eller Plaza liksom, men helt ok standar.
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Siden du nevner plaza så må jeg jo si at det er et innmari fint hotell med god standard og service, ikke spesielt dyrt heller rundt 1000 kr natten. Ellers er Royal christiania utrolig koselig, å når jeg og min kjære hadde kjærestehelg sist lå vi på et hotell som het savoy det var også helt ok.
cherry coke Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Blir litt nyskjerrig på hvilken konsert du skal på?=) Scandinavia Hotell er et bra hotell i nærheten av slottet. Ellers har ikke Plaza, Grand og Royal Christiania avskrekkende priser i helgene.
Tyttebærsyltetøy Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 thon hotel cecil er koselig og veldig sentralt...
lego Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2008 Vi skal på Bon Jovi konserten i juni. Jeg er bare litt tidlig ute i planleggningen...
cherry coke Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 Vet at Grand, Plaza og Royal har fullt i slutten av mai, begynelsen av juni.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå