tebekaa Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Jeg ELSKER hverdager, og jeg og lille-snupp starter ofte hverdagene med å spille denne sangen: http://www.louis-jacoby.com/mp3/hverdag.mp3 En hyllest til hverdagen for alle slitne og lykkelige småbarnsforeldre:-) Ønsker alle her inne en riktig god uke med mange fiiine hverdager! Klem
Natteravnen* Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Koselig, håper denne veka blir fin for deg og dine også!
frøydis m/ 4 Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Å det var en koselig sang, hadde ikke hørt den før jeg. Viktig å huske å ta vare på alle hverdagene tror jeg. Vi har jo egentlig så mye å være glade for.
coscos Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Hei tebekaa, Rart at du skulle legge ut et innlegg om denne sangen. Jeg hørte den på radioen for bare noen dager siden mens jeg kjørte bil, og satt nesten og gråt, for jeg synes den var så fin. Så, selv om vi har hatt noen slitsomme dager og lille M sover dårlig på både natten og dagen, så må man jo klype seg litt i armen og være takknemlig for å få oppleve noe så stort som det å få barn. Skal vi forresten prøve å få til treff igjen snart? Akkurat nå skinner solen og det er flott vårvær, så dersom det blir flere slike dager, frister det med en tur ut.
tebekaa Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2008 He, he, tårene trillet her første gang jeg hørte den:-) Spilte den for 30 gjester i barnedåpen også. Flere som sleit litt da, ja. Er ledig i morgen og på fredag denne uken, kanskje vi skal treffes og gå tur, evt. avslutte med en kaffe/ te hjemme? Når passer det for deg? Flere som vil være med?
coscos Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Begge dager passer for meg, men best imorgen. Kan godt bli med hjem hit og spise lunsj først.
Karomamma Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 Det var en fin tekst, har ikke hørt den før. Lurer på om ikke det er favorittsangen til vår kjære medmodenforelder Reveenka, mener at hun har snakket om den her før. Takk for tipset
Plutseliten :) Skrevet 25. februar 2008 #8 Skrevet 25. februar 2008 Kjempefin Printet den ut jeg og skal gi den til et par stressede småbarnsvenninner Jeg er sikker på at de også trenger en vekker i hverdagen...
frøydis m/ 4 Skrevet 25. februar 2008 #9 Skrevet 25. februar 2008 Hvordan fant du hele teksten til printing? Jeg fant bare en snutt av sangen...
Plutseliten :) Skrevet 25. februar 2008 #10 Skrevet 25. februar 2008 http://www.geocities.com/torillkl/hverdag.html Her er teksten )
Maud Skrevet 26. februar 2008 #12 Skrevet 26. februar 2008 Den var jammen søt! Nå ble jeg også rørt ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå