mamma til K & M :-) Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Disse bilde tokk vi på fredag før vi gikk til barnehage, det var karneval... hun var veldig stolt av sinne vinger :-) Sant at hun er søtt? er stolt av min lille jente :-)
mamma til K & M :-) Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 24. februar 2008 sorry, glemte a si at dere må gå til våre album under mamma til martine.
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 nydelig altså. så søt med vingene sine da:):)
mamma til K & M :-) Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2008 Ja, hun var så glad og stolt. De i barnehage så at hun ville ha vingene på når de byttet bleie og når hun skulle sove...he, he
WP-TLogPeanut Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 Herlig lita sommerfuglprinsesse Så ut som om hun var stolt ja
mamma til K & M :-) Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. februar 2008 Dytter denne opp. Kanskje det er flere som vil se min lille jente :-)
Dotten Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 Kjempesøt lita jente du har Vi hadde også karneval i barnehagen fredag, og snuppa hadde også vinger. Hun hadde vel egentlig en alve-drakt, men jeg sa at hun var en sommerfugl for det da Kjempestolt!
Sørland-snuppa Skrevet 25. februar 2008 #8 Skrevet 25. februar 2008 Så fin hun var. kjønner godt du vil vise hun til oss :-) hun følte seg helt sikkert som den fineste i barnehagen ;-)
mamma til K & M :-) Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 25. februar 2008 Ja, tror hun følte seg fint. Hun så seg i speilet og smilte lurt :-) Martine er blitt 2 år for 2 uker siden men er veldig glad i klær og likker å se fint ut...det morsomste er at hun ser seg i speil og sier fiiiint...he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå