Ville Vera Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Ikke frekt, men kaisa høres ut som en hund.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Enig... Men hver sin smak. Noen synes sikkert navnet jeg velger er kjedelig eller stygt. Skal Kaisa være først eller sist?
<3Miinsiin<3 Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2008 skal være først... Forstår at det kan assosieres med dyre nvan faktisk.. men vet om en jente som bare er sååå utrolig søt som heter Kajsa å da blir liksom navnet helt annerledes... men har ikke bestemt oss for dette navne da.. ombestemmer meg annenhver dag så.. =)
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 Er litt vanskelig med dobbelnavn til det navnet. Mari? Kristin? Cathrin? Noe som har den "rytmen" ?
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 MÅ det være et dobbeltnavn? Synes Kaisa er så søtt helt for seg selv jeg:-) Så friskt, sprettent og sjarmerende! Tar litt futten av det ved å henge på et navn til synes jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå