Gå til innhold

Se her, skjønner ingenting!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Historien er:

Hadde svakt positiv el-test 05.02. Testet negativt på morgenurin 20.02, da jeg fortsatt ikke hadde fått mensen og skulle til forsamtale for IVF den 22.02. På forsamtalen tok de opp medisinsk historie, GU og ultralyd, og anbefalte så IVF siden vi nå har prøvd i 2 år. Har den siste uken hatt smerter i magen og veldig ømme pupper, og nå i kveld har jeg tatt 3 tester, og de er POSITIV? Jeg håper jo selvfølgelig at jeg er gravid og at alt er i orden, men burde de ikke sett dette på gyn.pol på torsdag da??? Tenker på omtestene kan være feil, eller om det kan være en exu? Takknemlig for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du må nok bare bli vant til tanken på at du er GRAVID!!!!!! gå til legen i morgen å ta en test der så er du sikker 110% Men etter min beregning kan ikke 3 tester gi feil svar....

GRATTIS!!!!

Skrevet

det er gravtester du har tatt ikke sant? er de positive så er de positive.

da er du nok gravid. ;)

du kan f.eks ha hatt el senere. en svak pos. eltest "teller" ikke. teststreken skal være like sterk som kontrollstreken eller sterkere.

da har egget også festet seg litt senere enn forventet, derfor forskøvet ikm og neg. test på ikm dagen, så når du var på gyn.pol hadde sikkert ikke egget festet seg og når det er så tidlig så er det nesten umulig å se noe som helst på ul mener jeg å ha fått med meg.

men en positiv grav.test betyr som regel at man er gravid!!!!! vent noen dager og få bekreftet det med en urinprøve hos legen din.

Skrevet

Spennede!!! Ja posetivt er posetivt !!!!

Skrevet

har svart dg på asisstert befruktning

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...