Gå til innhold

Er du i form til fødselen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt bekymret for at jeg ikke er i god nok form.... På grunn av plager, latskap og tusen andre unnskyldninger har det blitt lite trim på meg. Er nå i uke 27....

Flere med meg? eller er det mange som er flinke til å trimme??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sofasprek! ;)

hehe....... går nok så bra med oss to atte! :)

Skrevet

Jeg er også i dårlig form. Har aldri vært noen atlet, men har da trent litt innimellom hvertfall. Nå har jeg ikke vært svett siden november... :-S

Har jo tid til å trene litt fortsatt da, er bare halvveis snart, men jeg tør ikke jogge osv i frykt for å erte bekkenet mitt igjen. Det var grusomt i jula, men gikk over etter et par uker.

Jeg prøver å gå turer, men det er så kjeeeedelig!

Er heldigvis ikke så veldig overvektig i utgangspunktet, bare litt "fluffy" på rumpa og lårene, så det går nok fint.... =)

Skrevet

Jeg lurer rett og slett på om jeg er i for god form, og at det er derfor ungen ikke vil ut... At han har det gor bra? Trent 5 dager i uka hele veien, og de siste ukene har je gått tur et par timer hver dag i tiillegg i håp om at noe skal skje. Trodde liksom faren for å gå over ikke var så stor når man var i god form, men så feil kan man ta...

Skrevet

Jeg satser på å være i ok form hvertfall.

Trener 4-5 ganger i uka, men trener ikke intensivt. Har bekkenløsning så må ta det rolig, men jeg kommer meg hvertfall ned på treningssenteret og er der 1 times tid om dagen :P

Er 25 uker på vei da, så får se om jeg holder ut til fødselen =)

Skrevet

Neeei, er ikke i den formen jeg ønsker... har bekkenløsning og burde gå mye oftere turer, svømme osv. Hadde en nokså hard fødsel sist gang, med pressrier på over 1,5timer.. skyldtes jo mange ting(første fødsel, lite med rier på slutten pga ble igangsatt,komplikasjoner osv osv) MEN tror det kan hjelpe å være mer i form denne gang, selv om jeg svømte litt i forkant av fødselen sist gang. Jeg liker ikke så godt å gå turer alene, er så kjedelig.. og ofte blir det dårlige unskyldinger.."Det regner ute"..og det har det gjort myye i det siste..men jeg går ofte turer fordi jeg vet sønnen min har godt av frisk luft, og jeg har også det! Så om det er flere fra Jæren som må opp av sofaen og trimme nå mens de går gravide, send meg en pm;) ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...