Gå til innhold

12+1 i dag:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så utrulig glad for at 1 trim er ferdig:) har vert noen skumle uker:) endelig i 2 trim:) mest sannsynlig får vi babyen vår om 28 uker:) jippi:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jippi endelig er du også her=)=) HURRA!

stoooooooor klem=)

Skrevet

er overlykkelig:) du hadde rett,vi kommer til å få babyene våre:) nå slapper eg mye mere av...hadde ikke orket å oppleve en sa til...merker at eg ikke er så ustabil i hummøret lenger og har mere overskudd:) herlig:) hvordan har du det?

Skrevet

har det igrunnen helt topp=) synes dette svangerskapet er mye "lettere" til nå enn forrige=)=) å så ble jeg såååå glad når du og endelig var her=) har bestillt privat ul, skal der på fredag. er nesten 16 uker da=) håper å se kjønn! spennende=)=)

Skrevet

dette svangerskapet er mye letter ja:) framdeles tungt,men er så takknemlig for at eg ikke ligger strak 24 timer i døgnet og må krype fra senga til toalettet i 3 mnd:) klarer faktisk å fungere litt :) det blir spennende på ul,håper du får se noe:) har vert på 2 private ul,kjempe gøy og så tryggt å se at alt er fint:) gleder meg til neste:) du må si i fra med en gang du vet om det er gutt eller jente:) er veldig spent:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...