Gå til innhold

Hva er det rareste du spiser på brødskiva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter og spiser skive med smør, nøkkelost og smør oppå igjen.

En jeg var samme før spiste alltid brunost med spekepølse på toppen.. URK.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha sært :D

Spiser ikke noe rart på brødet jeg , sørgelig kjedelig i matveien egentlig...

Men kjenner en som spiser honni-korn oppå brødskiva :P DET ser sært ut det :P

Skrevet

Tror ikke jeg spiser så mye rart, men ........... Svoger spiser.....hold deg fast..............fleskepølse med rekesalat..........

Skrevet

mannen min spiser øst å kaviar, pappa spiser brunost med syltetøy

Skrevet

Jeg spiser brunost med syltetøy eller brunost med paprika. Mange synest det er rart uten jeg vet hvorfor, vi har alltid spist det hjemme.

Skrevet

Fleskepølse og rekesalat jaja...

Jeg får alltid kommentarer når jeg spiser smør, nøkkelost smør.

Men jeg har alltid lurt på hvorfor folk spiser gulost og jordbær syltetøy...

Skrevet

Jeg har ikke noen sånn superrare, men 5 åringen min er veldig glad i skive med syltetøy, kokt egg, skinke og agurk på, evt paprika. *grøsse* Har aldri kommentert noe til ham så han vet vel ikke at det er litt...ehm...unormalt å like denne kombinasjonen heller, hehe...

Skrevet

Hmmm, jeg som synes de som spiste gulost med bringebærsyltetøy på var rare.

Her inne finner man jo freakene og deres bekjente ser jeg:p hehe...

Jeg spiser vel egentlig ikke noe rart på skiva jeg heller egentlig, merkelig nok...

Skrevet

jobbet sammen med ei som spiser gulost og makrell i tomat

sambo spiser salami med rekesalat

da jeg var liten spiste jeg ristet brød med ketchup...

Skrevet

xen spiste leverpstei men majones og kaviar med majones og italiensk salat med ketjup.

Skrevet

Brunost og syltetøy er godt, men paprikan vil jeg heller ha på gulosten.. hehe..

Ei venninne av meg spiser salami og ost med sylteagurk.. :S

Skrevet

Eg likar skive med eit tynt lag jordbærsyltetøy(i staden for smør), brunost og på toppen; kokt egg:) mmmmm.....namnam:)

Skrevet

Jeg pleier å spise makrell, majones og agurk på brødskiva og det er mange som bemerker at det er rart affal, selv om jeg ikke synes det :)

Skrevet

Hm,jeg spiser både ost med kaviar,hvit- og brunost med syltetøy.Syns det er kjempegodt;-)

Ellers fant min bror og jeg på noe som vi syns var kjempegodt da vi var små; Nugatti,banan og jordbærsyltetøy;-)

Skrevet

Haha mye rart her, men leverpostei med majones er jo digg.. Hehe og agurk på toppen...

Skrevet

spiser ikke så mye rart på brødskiva men jeg bruker å ha brunost på risengrynsgrøten, nam nam + kanel og sukker og smør.

Skrevet

Brunost med syltetøy er da helt normalt, mange som spiser det, deriblandt meg selv.

Nugatti og gulost, det tror jeg er det rareste jeg spiser på brødskiva.

Skrevet

brunost med sukker på...mmmm...det er godt det, også et iskaldt glass melk.

Skrevet

ikke noe jeg har spist,men vet om noen som hadde baconost og brunost og stekte det på panna. når det var gjort hadde de multebærsyltetøy på toppen..

fisj f*** sier jeg bare...

Skrevet

Jeg har gjerne agurk eller paprika på brunost. Spiser det ikke så ofte, fordi jeg egentlig synes det er for søtt.

Ellers er jeg glad i knekkebrød med tacosaus, gulost og tomater med salt på:)

Evt brød med sennep, skinke, gulost, avocado og sterk saus og salt på denne:)

Skrevet

Jeg spiser hvitost med chilisaus (sånn saus man har på våruller)

Skrevet

Nugatti...sjokolade på brødmat liksom. Det er teit det. Så jeg er nok ganske kjedelig for jeg spiser ikke det engang

Skrevet

Godt med sterk saus på gulost. Det er ikke rart når man er flere som liker det nemlig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...