Plutseliten :) Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 20 minutters pause her a???? Phu...logget på nå og det renner inn med innlegg og svar,rekker bare å lese..... Skal bare dusje og rydde litt så er jeg plutselig tilbake og kan være med å leke )) Dere kan jo vaske egg,lufte ut svigermor,riste på kroppen og svinge på hoftene kanskje sålenge??
dritgrei hei hei! Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 ha ha ha ha ha noe har du jo fått med deg!
Karomamma Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 Ok, tar meg en kjapp en. Ikke mens jeg strikker, men på verandaen...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 Nei nå har jeg rigget meg til med pc i senga og fjernkontrollen innen rekkevidde. Så pausen har vært lang nok ))
frøydis m/ 4 Skrevet 24. februar 2008 #7 Skrevet 24. februar 2008 Og jeg måtte gi lillevennen kveldspupp, så jeg hadde plutselig ca tjue innlegg å lese etterpå det..... Er redd at dette ender med senebetennelse og såre øyne... Forresten kommer vel ikke senebetennelse av å lese mye, men bare hvis man skriver mye...... ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå