Gå til innhold

Du vet du begynner å bli gammel når......

Anbefalte innlegg

Skrevet

en kompis har kjøpt seg en flott og ny Audi A8 personbil og jeg blir helt oppgitt fordi STASJONSVOGN er mye finere:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe....

Eller når du synes toppen av luksus på bil er en ny 8 seters Caravelle! ;-)

Skrevet

Alle dine jevnaldrende plutselig ser veldig gamle ut...

Skrevet

å ja men det er jo luksus det, trenger ikke å være gammel for å syns det...eller...???? hehe

Skrevet

Eller når du får høre det rett ut fra en 17 åring at "men du er jo GAMMEL,så du bestemmer jo selv...."

Skrevet

Eller når du er ute på byen på 18-årsgrense og plutselig kommer det en gutt inn som du har passet på!

Og jeg er BARE 27 år. Ihvertfall 1 dag til;-)

Skrevet

eller når barna sier :" mamma da...dette har ikke du greie på, du er for gammel, er ikke sånn nå vettu"

Skrevet

Men A8 er jo egentlig litt gubbete da... selv om det er en sprek bil liksom... helt enig med HI jeg da, nesten alle bilene er finere som stasjonsvogn enn sedan... sedan er skikkelig skikkelig skikkelig mann med hatt syntes nå jeg da...

Har vel hatt stasjonsvognfetisj siden jeg var midt i 20-årene jeg da:)

Skrevet

Vel, for ca 7-8år siden hadde jeg nok ment noe annet, hehe... Tre små barn skulle endre den saken og nå venter vi i spenning til påsketider når den kommer! Bilen altså... :-)

Skrevet

Når du treffer unger du har had på sfo med barnevogn....

Skrevet

eller du innser at skiboks er en fantastisk oppfinnelse. Eller når sønnen på 7 sier: Mamma, sminken din virker ikke, du har jo fortsatt rynker.

Skrevet

....når du synes det er deilig å stå opp klokka sju i helga, for da får du så mykje ut av dagen

...når du synes samboeren din har sovet til langt på dag og klokka er ni

...når du vekker samboeren din halv ti, og han syntes det var på tidet, halve dagen hadde jo gått

...når dine tenåringssøsken snakker om gamle dager; åttitallet

Skrevet

He he, da begynner jeg å bli gammel, for jeg kjøpte meg stasjonsvogn idag, OG synes de er fine ;p

Skrevet

*grøss*

Skriver under på denne ja. Hadde samme feelingen i romjulen og da er jeg 28....

Skrevet

Når du ikke finner gamle klassekamerater på Facebook, mens småsøsknene deres henger der inne.

Skrevet

... hårfargen som lovde å dekke alle grå hår, faktisk ikke gjør det!

Skrevet

...når folk spør om det er barnebarnet ditt du triller på ;o)

Skrevet

NL: hehe, den var litt søt da ;)

Hadde motsatt jeg, fikk spm fra ei lita jente om det var broren min jeg trillet på :o) Men stakkar, hun gikk i bhg jeg hadde jobbet på, og hun visste at jeg gikk på skole, Så kanskje ikke så rart :P

Skrevet

Det har bare skjedd to ganger,da ;o)

De fleste synes det er rarere at jeg har en sønn på 23,og et barnebarn,når de får høre det.

Men men ;o)

Skrevet

når du ikke lenger greier å se forskjell på 16 og 18 åringer....

Dette var jo kjempeenkelt før.....

De som går på ungdomsskolen blir bare mindre og mindre (eller kanskje vi som kanskje blir eldre og eldre....)

Skrevet

Når du går inn i en klesbutikk og syns musikken de spiller er bråkete og aaaalt for høy!

for noen år tilbake stod man jo bare å smådanset mens man tittet på klær..

Nå unngår man de "bråkete" butikkene.... hehe

Skrevet

Når ungene sier:

Mamma, i gamle dager da du var liten, hadde dere tv da? osv...

Skrevet

"kremt" liker å sove men syns faktisk dagen blir borte hvis jeg sovr lengre enn 0930 ja, gammel kjærring:)

Skrevet

De du følte var drittunger nå er gift og er begynt å få barn ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...