Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 og håper på at fødselen kan melde sin ankomst snart.. Er sååå lei at jeg har lyst å legge meg ned å grine.. Alt føles tungt og leit.. Er i uke 39..
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 har hatt sex i i noen dager nå vi.. men tror ikke jeg er moden enda. jordmor sa at hvis man er moden, så er sex/sæd det eneste som kan sette igang fødseln.. så håper jo vær gang. hadde termin igår, så er litt lei!!!
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Min skal også forføres, selv om han ikke syns det er særlig festlig med den store magen. Nå vil jeg ha denne ungen ut =D
*Super*Mamman* Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Masse lykke til da jenter, hehe.. .
*Wimsey* Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 velger og være anonym =( men i dag skal jeg ha sex.. hehe.. i dag skal det skje noe.. jeg har ikke hatt sex på 6 uker.. så nå skal jeg prøve og få gubben til og være med, så håper vi på at ting skjer.. hihi
*Wimsey* Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 haha anonym.. eh nei.. glemte og trykke.. hehe.. jaja spiller ingen rolle.. er en natulig ting uansett.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå