Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 med melkerull, for så og oppdage at du faktisk har jafset i deg en rull med Smil???
Natteravnen* Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 -kanskje om det er ekstreeeeeemt lenge sia siste sjokolade........? slik at nytelsen overgår alt...sjokolade er sjokolade liksom ;-) kan vel skje det!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Nei det tror jeg ikke er mulig..........Ha ha ha ha ha ha ha Men tydeligvis så er det det...
♥Snulder Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 hehehe... ja jeg tror deg;=) Fordelen er jo at du har igjen hele melkerullen...
Dailis Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 Når det kommer til sjokolade er alt mulig;) Men jeg har et spesiellt forhold til Smil så håper jeg hadde merket det. Men hadde ikke overasket meg;)
Karomamma Skrevet 24. februar 2008 #7 Skrevet 24. februar 2008 Jeg spiser faktisk NonStop nå og har trøkket i meg en halv stor pose før det har gått opp for meg at det er M jeg sitter og spiser... Og det liker jeg ikke en gang...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. februar 2008 Hahaha, jeg har nettopp gjort det og trodde det var melkerull jeg hadde fått av snille sambo, men dengang ei:-) Syntes den smakte litt rart og at bitene var litt tykke, men tenkte at de bare satt sammen to og to...........men så var den så myk i tillegg......hmmm.............vel og merke sitter jeg i mørket her og dibber, men ærlig talt. Jeg burde jo kjent det før..............fjern ja!!!
frøydis m/ 4 Skrevet 24. februar 2008 #9 Skrevet 24. februar 2008 Det tror jeg at jeg hadde kjent forskjell på :-) Her har vi nettopp trøkket ned noen striper med fruktnøtt. Det er også godt!
tebekaa Skrevet 24. februar 2008 #10 Skrevet 24. februar 2008 Helt sikkert mulig, men det verste jeg vet er når jeg har spist en hel rull med Smil og blir kjempeskuffet når det er tomt fordi jeg ikke kan huske å ha spist en eneste bit!!! Man må konsentrere seg skikkelig når det er snakk om å spise sjokolade, ikke dibbe eller se på TV eller prate samtidig!!! Og IKKE dele. Helst spise etter alle andre har lagt seg, det er det beste, for da teller ikke kaloriene heller (det ingen ser at du har spist, har du ikke spist, sånn er det bare).
annaka Skrevet 24. februar 2008 #11 Skrevet 24. februar 2008 He-he Ingen tvil om at jeg har havnet i rette forum. Jeg er også svak for sjokolade. Min favoritt er ren melkesjokolade, men er i grunnen ikke så veldig kresen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå