Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 appelsiner er det egentlig mulig å spise før man blir lei? Nå har jeg snart satt til livs 2(!)kg juice appelsiner og jeg har fremdeles lyst på mer! Jammen godt at det snart er tomt for i dag :-) At de skulle være SÅ gode da. De var iallefall verdt pengene sine.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 det er fordi du er gravid det, da er man rar. og du er appelsinrar
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2008 Hehe, må nok være det :-) Pleier normal ikke spise så mye appelsiner. Men tror jeg snart må ansette noen til å skrelle de for meg, for det er kjedelig. Appelsinrar :-)
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Hehe,n åfikk du meg til å tenke på en dame jeg så på butikken for en stund siden. Hun var tydelig høygravid og hadde hadlekurven halvfull av kinakål!!! YEP, kinakål faktisk! Måtte humre litt for meg selv da ja.. hihi :-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 mora til venninna mi måtte spise kritt. å da snakker jeg kritt som man skriver på tavla med.... sykt.. morro med graivde damer, men er glad jeg slipper og bo med en. husker at jeg bodde med meg selv med mage. og det var i grunn ille nok... hhehe
WP-TLogPeanut Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 Bor med en gravid dame nå jeg .. guu det er slitsomt haha hun er i veldig fin form og spiser ikkeno merkelige ting,men guri så hormonell
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. februar 2008 Hehe, tror ikke jeg er så hormonell eller mer slitsom enn jeg er til vanlig. Mannen har iallefall ikke klaget :-) Men har fått helt avsmak for godteri og brus, og ikke minst junk food(til mannens store fortvilelse). Men frukt derimot går ned på høykant :-) Har akkurat begynt å spise igjen etter noen lange uker med oppkast så det varer sikkert ikke så lenge, så får nyte denne tiden hvor kroppen bare har lyst på de sunne tingene fremfor det usunne.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. februar 2008 #8 Skrevet 24. februar 2008 bare vent. han kommer til og klage. også kommer det til et punkt hvor han ikke lenger tør og klage... hahah
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 24. februar 2008 Hehe, jo det er klart :-) Dette er en mann med tydelig tale og han har iallefall ikke hatt det problemet tidligere så jeg regner med at jeg hadde fått høre det, hehe. Men klart det er fremdeles leeenge igjen før denne ungen ser dagens lys så jeg har GOD til på meg til å bli et urasjonelt og hormonelt beist av et kvinnestykke, er tross alt bare i uke 16 ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå