Maud Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Inspirert av at Karomamma faktisk var interessert i det mest interessante i verden - min datter - har jeg lagt inn noen nye bilder av henne hvis noen vil se. http://www.dinbaby.com/content/view/thumbnail_user/396436
Karomamma Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Hellenutten altså, så skjønn hun er!! Henne har du være heldig med Samme farge på sløyfa på dåps/navnekjolen som min lillemor...
Dailis Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 åhhh, hun er like skjønn enda:) Takk for titten på vakringen:)
Maud Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2008 Hun er vi heldige med! Nå har hun faktisk skjønt det med å sovne av seg selv på kvelden, jeg slipper vonde skuldre og kan sitte her og dibbe i stedet for å bære. Dåpskjolen ble brukt til navnefest for å gjøre svigermor glad. Jeg liker jo ikke rosa, men kunne leve med den fargen :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. februar 2008 #7 Skrevet 24. februar 2008 Søt med glimt i øyet ja:-) Og rosa må du nok bare venne deg til Maud;-) Når prinsessen skal kle seg som en prinsesse så nytter det liksom ikke med noe annet enn rosa altså:-)
Maud Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. februar 2008 Jeg har skjønt at det rosa kommer til å innta min verden også etter hvert, men prøver å holde igjen så lenge det er jeg som bestemmer ;-)
frøydis m/ 4 Skrevet 24. februar 2008 #9 Skrevet 24. februar 2008 Kjempefine bilder av en skjønn unge! Takk for at vi får kikke på :-)
Tiggywinkle Skrevet 24. februar 2008 #11 Skrevet 24. februar 2008 Å, så fin hun er! Kjempefin jente. Du, maud, det med rosa går det nok ikke lenge før du må bite i deg. Jeg er også antirosa. Men det er jo ikke jentene.... Storebror kommer med jevne mellomrom med kommentarer som"du mamma, hater ikke du rosa? Nå er det jo alle steder.." Blir nok ikke lenge til rosaverden inntar heimen din også:-)
annaka Skrevet 24. februar 2008 #12 Skrevet 24. februar 2008 Ååååå- for en skjønn unge!!!!! Hun er vakker. Og så flott at hun sovner av seg selv til kvelds. Det gjør vår minste også, men treåringen vår derimot. Han kan holde det gående i timevis etter sengetid.
Plutseliten :) Skrevet 24. februar 2008 #13 Skrevet 24. februar 2008 Så nydelig hun er! Og for et herlig smil...utrolig skjønn
Trollmora Skrevet 25. februar 2008 #14 Skrevet 25. februar 2008 Så nydelig - med glimt i øyet ) Du har jammen gjort en god jobb: Nydelig liten baby som sover om kvelden. Rosa, Maud, det er verdens kjipeste farge for oss modne mødre, men verdens nydeligste for våre små prinsesser! Jeg kjøper helst rødt, men vi har arvet rosa klær i hauger og lass. Til og med storebror er påvirket for det eneste han kunne tenke seg å kjøpe i bursdagspresang til søsteren var en prinsessekjole til dukkene hennes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå