Tante Sofie # Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 HAr funnet en fin kjole der (brudekjole), men ønsker å høre om andres erfaringer derfra! Blir vel sydd ette mine mål da, ikke sant? Tror dere jeg kan be dem gjøre litt forandringer, som å gjøre slepet kortere? OG så den prisen, var jo kjempebillig!!! Men derfor jeg blir litt skeptisk og...
mom-to-be Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Har vært veldig mye snakk om det tidligere jeg venter fremdeles på kjolen min da det nettopp har vært tre ukers ferie der pga kinesisk nyttårsfeiring Her er linkene: http://www.barnimagen.com/forum/thread/136846932 http://www.barnimagen.com/forum/thread/136731799 http://www.barnimagen.com/forum/thread/136862990
mom-to-be Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Kan forresten svare på spørsmålene dine da:-) Ja, de syr etter dine mål og gjør akkurat de forandringene du ønsker! Jack (som du kommuniserer med på mail) svarer veldig kjapt og forstår det meste, men man merker jo at han ikke er helt flytende i engelsk liksom...men det er jo ikke de fleste nordmenn heller da så! Jeg skal komme med en bedre tilbakemelding så fort jeg får kjolen min ihvertfall. De lovte å sende den senest den 28.02 så det er veldig spennende!
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Har du faatt kjolen din mom-to-be?
mom-to-be Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Hei du! Nei, har desverre ikke fått den enda, men de sendte den i går og jeg har fått sporingsnummeret på pakken. Er veldig forsinket p.g.a Kinesisk nyttårs ferie (3uker) og så har de visst nettopp hatt en diger snøstorm der nede sa han. Men til gjengjeld så sendte han pakken med express da, så forhåpentligvis har jeg den nokså kjapt, kanskje om 5-7 dager eller noe sånn
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Unnskyld at jeg blander meg, men har et spørsmål ang betaling. Å dette må jeg virkelig få inn med teskje, for jeg skjønner det absolutt ikke... Hvordan gjorde du det? Veldig veldig takknemlig for svar!!
mom-to-be Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 Du får navn og sånn fra dem som du skal oppgi når du sender pengene. Så går du inn på westernunion.com og følger henvisningene der. Det er akkurat som å handle på nettet med visa kort egentlig. Men etter at du har gjort overføringen på nettet, så ringer du et nr som du får oppgitt til western union, der de ber deg bekrefte transaksjonen. Dette er vel for å unngå svindel. Så får du en "kode". Denne må du gi til Jack, han som er kontaktperson, for uten den får de ikke hentet pengene. Rotete forklart men håper du forsto litt mer. Bor du et sted der det er en wester union bank så kan du jo gå dit å få det gjort også, så hjelper de deg.
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 4. mars 2008 #9 Skrevet 4. mars 2008 Faar jeg spoerre hvor mye du betalte? For kjole og for frakt? Jeg har faatt en pris paa usd189 for den kjolen jeg har valgt meg ut. Det er jo fremdeles veldig billig saa klart. Staar litt mellom JK og min far som for tiden er i Thailand. Der kan de sy kjolen for 3000 kr, og da slipper man jo unna betalingsproblematikken. Men i natt droemte jeg at jeg gjorde nettopp det, og maatte gifte meg i en kjole som gikk til anklene (oensker meg laaangt slep...) saa jeg er visst litt bekymret... ha ha ha
mom-to-be Skrevet 4. mars 2008 #10 Skrevet 4. mars 2008 Jeg har betalt ca 1000kr for hele greia. Kjole, frakt, bankgebyr osv. Må legge til at det ikke er brudekjolen min jeg har bestillt nå da, men en flott selskapskjole som jeg skal bruke i venninna mi sitt bryllup. Men det var opprinnelig en brudekjole faktisk(havfrue-form) men jeg har foretatt en del endringer på den
elle77 Skrevet 15. januar 2009 #13 Skrevet 15. januar 2009 jeg tenker og å bestille derfra...men er selvfølgelig litt skeptisk. men d ser ut til at folk stort sett er fornøyde når de bestiller derfra. si ifra når du får kjolen di? hvilken bestilte du?
påtjukken Skrevet 15. januar 2009 #14 Skrevet 15. januar 2009 eg og skal bestille der fra.. har forhørt meg mye, og kun skryt om kjolene, og leveringstiden.. eg har funnet min drømmekjole så skal bestille kjole, tiara, smykkesett og dress der fra:) gleder meg så utrolig til å få kjolen min.. bestiller den i begynnelsen av april. eg har skrevet mail til dei, og fikk svar kjempe fort. der svarte dei at mange norske bestiller kjole og tilbehør der fra. husker ikkje så mye mer som sto der, men tenk å få drømmekjolen til under 1000 norske kroner da:) supert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå