Gå til innhold

Skikkelig skravleinnlegg....

mamma søker barn-har fått 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Si meg...Når det kommer opp en diskusjon på skravle ang. unge mødre.

Så er det alltid noen som svarer at det ikke er noe problem, for når de var 20 så eide de hus og bil og hadde godt betalt jobb, mann og barn var godt planlagt.

Så til spørsmålet.....Hvordan går det an da???

Jeg er jo 37 og jaggu har ikke banken sånn ca. 50% eierandel i huset vårt:o))

Og da jeg var 20 var jeg vel nettopp ferdig med utdanning og bodde fortsatt hjemme.

Er det bare jeg som er usedvanlig treig eller???

Eller eide alle her eget hus da de var 20???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe nei det hadde jeg ikke:-)

Kanskje de har modne menn som fikset det da vet du:-))

Skrevet

HAHAHAHAHAHAHA, langt i fra!!

Da jeg var 20, hadde jeg nettopp flyttet til Oslo og var student. Brukte så mye pæng at jeg måtte jobbe masse ekstra og fikk nesten ikke tid til å gå på forelesninger. Etter jeg var ferdig med studiene, begynte jeg å jobbe som musiker. Kan si det sånn at vi snakker ikke akkurat huseier, nei...

Skrevet

Mulig de som eide hus i en alder av 15, nygift, med den god planlagte unge nr. 3 på vei, bor i indre sørkedal..... fordomsfull??? jeg???? ne-he-hei!

Skrevet

Jaaaaaaaaaaaa det kan det jo være......Var litt treig alikevel da :o))

Skrevet

Nope, de bor visst i Vennesla har jeg lest...

Skrevet

Jeg er også usedvanlig treig...

Ser jo at hvis man bor i mer grisgrendte strøk, begynner tidlig å jobbe fordi utdannelsen er kort og man får bygge på foreldrenes tomt eller tilsvarende, så er det mulig å være et annet sted i livet enn der jeg var da jeg var 20. Da bodde jeg på 12 kvadrat, levde livets glade studentdager og drømte ikke om mann og barn :-)

Skrevet

Der traff du faktisk spikeren på hodet hos meg Maud :0))

Uplanlagt gravid som 21 åring og har bygt hus på tomt hos mamma..Men banken eier nok det meste av huset enda...

Skrevet

Ånei, trur nok ikkje det er so mange som var huseigar når dei var 20, sjølv er eg ikkje huseigar som 38-åring heller...........

Skrevet

Ikke akkurat!!! Men banken eide det lille stygge førstegangs-huset vårt da jeg var ca 24...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...