Gå til innhold

Har klødd i noen dager.... Hm? KLØ!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blæh! Hvorfor? Jeg kan remse opp ting jeg mener kan være grunnen;

- allergisk mot grønn pesto jeg spiste på fredag?

- nytt vaskemiddel + skyllemiddel (som lukter sterkt!)

- strechlaken jeg la på nytt, uten å vaske det (huff, fargestoffer o.l. ekle meg!!)

- begynt på noen anitoksidant-kapsler som jeg har glemt å ta noen dager (men det kan vel ikke være det??)

- latt være å smøre meg med håndkrem og fotkrem når jeg legger meg i en ukes tid.

Hm? Forstår ingenting. Klødd mye på hender og føtter. Under føttene og inni og oppå hendene. ER IKKE GRAVID, så ikke si det dere har tenkt å si. Jeg vil ikke være gravid heller, så det så!!

Klødd litt ellers på kroppen også. Etter å ha lest om "kløe" på nettet, kldde jeg plutselig overalt!! Hehe.... Jadda, noen som vet hva det kan være? Huden er ikke sånn unormalt tørr heller, men?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tro det er det nye vaskemiddelet, min kjære hadde kjøpt omo sist han handlet og jeg holder på å bli gal av kløe!

Skrevet

Omo er håpløst!! Da klør vi også, takke meg til Blenda Sensetiv el Neutral!!!

Skrevet

Det ER omo!! Jævla Omo Ultra!! Og Softlan Ultra blå tøymykner....

Årh, det skal kastes!! Har en uåpna pakke som skal i søpla!!

Takk for svar, har lurt på om jeg begynner å bli bittelitt sinnsyk jeg....

Skrevet

Hehe tenkte jeg det ikke :) Her går det KUN i neutral eller blenda sensitive. Og kun parfymefri tøymykner også.

Skrevet

Filler.... Kløe er noe dritt!

Skrevet

*knis* jeg har også slitt mye med kløe , spesielt da jeg var i polen.. klødde,klødde og klødde enda mere!! trodde det var lopper og midd i den senga fordi jeg holdt på å bli gal . armene og beina mi ser ikke ut.. til og med på magen og under rumpeballene *rødme* så klør jeg! tror jeg reagerte på vannet der eller noe :( det har gitt seg nå på dagen men på natta så sliter jeg litt og ender opp med blodpøl på sengetøyet *grusj* :(

Skrevet

Huff, så langt håper jeg ikke det "utarter" seg her.... Fysj! =(

Men det er skikkelig irriterende. Må være det der kjempeparafymerte vaskepulveret og skyllemiddelet.

Fra nå av skal vi bare ha Neutral vaskeprodukter her i hus! Hehe =)

Skrevet

Hmm, folk er forskjellige... Her i huset holder vi på å klø oss ihjel om vi bruker noe Annet enn Omo Ultra og Softlan grønn. Blenda sensitiv og neutral blir jo ikke klærne rene av heller! (har en mann som jobber som mekaniker og klærne ser ut deretter!) Så snart æ prøve å bytte vaskemiddel til noe annet enn Omo så klør amnnen og sønnen noe vannvittig!

Skrevet

Hehe... varierer ofte fra person til person! Vi må bruke blenda (den med aloe vera helst) og neutral tøymykner om vi ikke gjør det klør jeg og guttene oss til blods!

Skrevet

Ja, vi er visst forskjellige!

Skrevet

Ja, hadde søren tatt med meg to laken selv! Huff, dumt å få ferien nesten "ødelagt" av kløe.... =(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...