Gå til innhold

Hadde jeg trodd på spøkelser.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde jeg sikkert vært redd nå. Etter å ha sett ett par episoder av åndenes makt er det visst skummelt dette her;) Det raste pluttselig masse ut av kjøkkenskapet her. Skjer støtt og stadig at flere ting bare faller ned/ut.

Jeg blir redd jeg da, redd for at det kan være en mus som har kommet i kjøkkenskapet og skumpet borti noe:S Vi hadde mus for 5 år siden, usj.... Jeg HATER mus og andre gnagere.

Jeg skriver visst skravle innlegg i dag:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje hyllene bare rett og slett er skjeive;-)

Fikk akkurat tlf fra eldstedatter nå. Hun har pratet med to medium som har vært og renset leiligheten til en venninne. Der har det skjedd ting i årevis:-)

Skrevet

Æææææææææææææ mye verre med mus enn spøkelser. De formerer seg ikke i tempoet til musa........

Så du får liksom ikke 50 spøkelser på et blunk :o))

Skrevet

Hmmm.. jeg er nok ganske rar... for jeg synes det er helt greit å se slike programmer uten å bli skyggeredd! Men å se en dårlig skrekkfilm med div. varulver og andre blodsugende saker... Ja da slipper jeg å gå ut på terrassen alene i mørket gett;=)

Skrevet

Hahahahaha, der gjorde du det igjen!!! FIkk meg til å le høyt!!!!

Det hadde vært noe! Spøkelser som formerte seg i musefart:-))))

Jippey!!!

Og Snulder, jeg er helt enig med deg.........mye verre å se en sånn film:-)

Skrevet

Ikke sant. Jeg hater mus, og enda mer rotter. Jeg kan ligge våken halve natten og bare lytte om det er mus i veggen. Isj. Nei, spøkelser skremmer ikke like mye som gnagere. Men tror kanskje det er lettere å bli kvitt gnagere da om det virkelig skulle fantes spøkelser.

Jeg blir heller ikke skremt av åndenes makt nei, men filmer som omhandler ondskap og "tilbedelse" av det skremmer vannet av meg. Så det klarer jeg ikke å se noe av.

Skrevet

Mister ikke humoren selv om man blir dårlig til beins...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...