Dailis Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Hadde jeg sikkert vært redd nå. Etter å ha sett ett par episoder av åndenes makt er det visst skummelt dette her;) Det raste pluttselig masse ut av kjøkkenskapet her. Skjer støtt og stadig at flere ting bare faller ned/ut. Jeg blir redd jeg da, redd for at det kan være en mus som har kommet i kjøkkenskapet og skumpet borti noe:S Vi hadde mus for 5 år siden, usj.... Jeg HATER mus og andre gnagere. Jeg skriver visst skravle innlegg i dag:P
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Kanskje hyllene bare rett og slett er skjeive;-) Fikk akkurat tlf fra eldstedatter nå. Hun har pratet med to medium som har vært og renset leiligheten til en venninne. Der har det skjedd ting i årevis:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Æææææææææææææ mye verre med mus enn spøkelser. De formerer seg ikke i tempoet til musa........ Så du får liksom ikke 50 spøkelser på et blunk ))
♥Snulder Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Hmmm.. jeg er nok ganske rar... for jeg synes det er helt greit å se slike programmer uten å bli skyggeredd! Men å se en dårlig skrekkfilm med div. varulver og andre blodsugende saker... Ja da slipper jeg å gå ut på terrassen alene i mørket gett;=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 Hahahahaha, der gjorde du det igjen!!! FIkk meg til å le høyt!!!! Det hadde vært noe! Spøkelser som formerte seg i musefart:-)))) Jippey!!! Og Snulder, jeg er helt enig med deg.........mye verre å se en sånn film:-)
Dailis Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. februar 2008 Ikke sant. Jeg hater mus, og enda mer rotter. Jeg kan ligge våken halve natten og bare lytte om det er mus i veggen. Isj. Nei, spøkelser skremmer ikke like mye som gnagere. Men tror kanskje det er lettere å bli kvitt gnagere da om det virkelig skulle fantes spøkelser. Jeg blir heller ikke skremt av åndenes makt nei, men filmer som omhandler ondskap og "tilbedelse" av det skremmer vannet av meg. Så det klarer jeg ikke å se noe av.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. februar 2008 #7 Skrevet 24. februar 2008 Mister ikke humoren selv om man blir dårlig til beins...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå