Gå til innhold

Mary Kay

Marianne og Kristoffer:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har noen produkter de er veldig fornøyd med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mascaraen og håndkremen(nattkremen) er supre syns jeg:)

Skrevet

Jepp =)

3in1 cleanser - SUPERGOD!

Silk Hands settet - flott, men gidder aldri bruke det, hehe.

Foundation - herlig. Dekker fint og smøres lett på.

Concealer - "kviser som ikke viser" Perfekt!!

Eyeliner - kjempegod. Farge Sable, er fin!

Diverse øyenskygger - kjempefine!!

Sist men ikke minst; Sminkefjerneren!! Den er fenomenal....

Bare godt å si om MK jeg iallefall. Og nei, er IKKE konsulent!

Skrevet

Mary kay produktene er helt supre, men bestill de fra utlandet for det er MYE billigere, selvom om du må betale frakt. Bestillinger under 200,- trenger du ikke å fortolle inn i landet.

Skrevet

Mary Kay er veldig gode produkter. Er særlig fornøyd med øyensminkefjerneren og 3 i 1 settet!

Skrevet

celulitt kremene + endel av det de andre skriver. Ikke missfornøyd med noe jeg :)

Skrevet

Men hva skjer når du bestiller for mer, tar de da automatisk betalt for tollen i det du betaler varene på nettet?

Skrevet

3in1 hudvaskesaken, foundation (medium coverage), og night time solution + håndsåpa og kremen,- det er helt topp!!

(Jeg er heller ikke konsulent, men har ei god venninne i USA som sender over til veldig lave priser, jippi)

Skrevet

Noen flere?

Skrevet

Microdermabrasion 2in1

er sånn slipe sett til ansiktet.. med krem.. får kjempe glatt ansikt etterpå..

fjærner urenheter.. kjempe fornøyd.. hvilken nettside bestiller du fra?

eg prøvde å bestille frå usa. men det gjekk ikke an å betale.

Skrevet

www.touchofpinkcosmetics.com:)

Skrevet

der prøvde eg og å bestille frå. men gjekk ikkje an å betale :(

Skrevet

Å, jeg fikk det til via paypall tror jeg.. vet det er flere som bestiller derifra

Skrevet

ja tror det er en sånn greie for å gjøre betalingen sikrere eller noe. du kan velge det når man kommer til betaling

Skrevet

betale med kort da eller?

var det ikke eit nummer vi måtte fylle ut? eller, eg tror adressa ikke var lang nok..

Skrevet

ja, med visa el mastercard el noe sånt:)

Skrevet

det gjekk ikke det hos meg. så eg måtte bestille i norge. å det var jaggu dyrt!!! for samme eg bestillte her, så ble det akuratt 1000 kr dyrere i norge..

Skrevet

ja det er kjempe dyrt her.. hmm når prøvde du sist? jeg kjenner ei som bestilte forrige uke, å da gikk det

Skrevet

er bare noen uker siden faktisk.. blei så forbanna. alt var klert til å betale, men neida, det gjekk ikke..

Skrevet

he he det skjønner jeg, jeg skal bestille i morgen tenkte jeg, skal si i fra om det går:)

Skrevet

ja, gjør det. eg hadde bare råd til å bestille halvparten av det eg skulle.. f*** dritt

Skrevet

Jeg bestilte på nett i forrige uke, og da gikk det iallfall greit å betale. Så nå venter jeg bare på at varene skal komme :)

Skrevet

jeg HATER produktene, De har litt undefundelige ingredienser, mye parabener osv osv,

de lover resultater etter 6mnd, men hvem er det som vil vente så lenge?

jeg fikk prøve dette og dagen etterpå hovnet jeg opp i ansiktet og fikk betennelser i huden ikke i form av kviser med hevelse osv, så enda på visa var at jeg måtte til lege å få penecillinkur:(

SÅ JEG HAR IKKE NOE GODT Å SI OM DET:S

Skrevet

Det var da veldig billig på den nettsiden. Er produktene ekte? Ikke noe lureri??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...