Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Er annengangs. Forrige gang sank magen i uke 36, og hodet festet seg i uke 37. Fødte i uke 38. Hadde i forbindelse med festingen sist mye nedpress, stikkinger i skjeden osv. Nå er jeg snart 34 uker, og har hatt mye stikkinger i skjeden, vondt nederst i magen, nedpress og vonde tak i magen og korsryggen + sterke kynnere. (ikke noe særlig regelmessig).Tror magen har begynt å synke allerede, ser forskjell på magen og halsbrannen er plutselig borte... Hva synes dere? Tror dere modning og festing er på gang allerede?
BlåklokkaVest Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Jeg har hatt det på samme måte siden ca uke 33, og sitter her enda i uke 38. Har inntrykk av at det er normalt at slike ting oppstår litt tidlig når man er flergangs.....
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Hei Magen min sank i uke 35-36 i første svangerskap. Gutten festet seg i uke 37. Hadde masse kynnere fra uke 32. Nedpress, og stikkinger i kjeden. Halsbrannen var eg dessverre plaget med helt frem til fødselen. Eg fødte i uke 41+2. Det er godt mulig festing og modning er på gang allerede, men det kan jo fortsatt gå litt tid:) En vet vel egentlig aldri sikkert, før vi er der:) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå