Gå til innhold

Noah Leander eller Noah Alexander???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noah Leander.

Med Noah Alexander blir det liksom to a'er etter hverandre, hvis du skjønner.

Skrevet

noah aleksander syns i e nydelig.

Skrevet

Jeg liker Noah Alexander best jeg. Eneste er vel at en må være litt påpasselig med å uttale det tydelig, slik at ikke gutten vokser opp og tror han heter Noahleksander... ;)

Skrevet

fine navn, men hvorfor skal man på død og liv ha dobbelt navn?? kommer jo aldri til å bli brukt.. hvertfall sånn etterhvert, og da står det jo bare der til "pynt" og tar opp plass liksom.. de fleste barn i dag får jo to etternavn også, så da blir det et kjeeeeempe langt navn!!

men for all del, fine navn, jeg liker leander, bedre enn alexander!!

Skrevet

Ingen av de. Navnekombinasjoner som alt er veldig oppbrukt:(

Skrevet

Ingen!!!

Du må nesten regne med at han kommer til å dele navn med mange uansett hvilken kombinasjon du velger, tror jeg.

Utrolig populært, og det blir fort uuuuuutrooooolig kjeeeeeedelig.

Skrevet

Ingen av de - synes de er alt for tunge i kombinasjon - og liker verken Noah eller Leander - for mye motenavn for meg. Hadde gått for bare Alexander jeg .- eller noe helt annet.

Skrevet

p.s.

Vil bare legge til at smaken er jo som baken, heldigvis! Ellers hadde vel absolutt alle hatt like navn.

Skrevet

Jeg liker Noah Leander best, men når det er sagt, skjønner jeg ikke hvorfor du vil ha dobbeltnavn. Det kommer jo til å ende med at han kun kalles Noah, liksom. ( Har erfaring både med eget og min families navnevalg...) Kort og enkelt er det beste.

Skrevet

Ingen av de, liker IKKE poppisnavn. Kommer til å være 5 Leander og Thea i klassene deres når de begynner på skolen.

Skrevet

Hei og takk for noen fine svar.

Vil også bare si at en del av svarene var rett og slett unødvendige...Jeg spurte ikke om hva dere syntes om debbeltnavn og spurte heller ikke hva dere syntes om "poppisnavn" eller om jeg skulle velge noe annet.

Et enket spørsmål; det ene eller det andre?!! Til og med her klarer noen å lage teite situasjoner....

Hilsen HI

Skrevet

ja du lurte på det ene eller det andre navnet, og vi lurer på hvorfor du absolutt skal ha dobbelt navn!?!

lager ikke noe situasjoner her, men burde kanskje laget en egen tråd for å spørre om det eller???

Skrevet

Noah Alexander =) Har en sønn som heter Aleksander så sikkert derfor jeg synes det var finest, hihi

Skrevet

Stinepine: Du var langt fra den verste...

Skrevet

Noah er et nydelig navn!Og Noah Alexander passer best sammen synes jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...