Gå til innhold

Uff, nå har jeg dårlig samvittighet......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk at jeg omtalte min lille gutt som drittunge her i sted.

Og så søt og snill han var etterpå.

Og så flink han var til å ordne etter seg.

Håper han har lært da....

Var visst ikke så ille som en eggkrig da visstnok. De skulle bare se om de klarte å ta i mot når den andre kastet.....jaja, de var ikke så flinke. Og ikke sikker på om de tre i taket egentlig skulle rett frem heller..... Men de skulle aaaaldri gjøre det igjen nei:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, det synes jeg ikke du skal tenke noe mer på.

Han var nok en drittunge akkurat da du oppdaget det :)

Og det er flere av oss som kan være drittunger både titt og ofte!

Skrevet

Du trenger da ikke ha dårlig samvittighet!!!! De fleste av oss har behov for å blåse ut fra tid til annen. Han gjorde noe som var fryktelig dumt og nå sitter du igjen med dårlig samvittighet???

Skrevet

Drittunge var en riktig betegnelse akkurat da. Du var jo flink som ikke sa det til ham. Det er klart de aaaadri skal gjøre det igjen. Ikke akkurat det i hvert fall ;-)

Skrevet

Vi tåler det....For vi vet at du ikke mener det :o)

Men han var nok bitte litt drittunge da du oppdaget det.

Det hender mine er noe annet enn de sjarmtrollene de vanligvis er....

Sånn er det med den saken.

Skrevet

dårlig samvittighet trenger du ia lle fall ikke ha!!!!! jeg hadde ikke blitt så blid igjen så fort. Du må jo væree verdens snilleste mamma!!!! Nei drittunger er det heldigvis mange av og vi elsker dem! Jeg har to ;-)))

Skrevet

Hehe, jeg tror faktisk ikke de kommer til å gjøre akkurat det nei.

Men det kommer nok ting som er minst like ille ja:)

Jeg tror kanskje klesvasken var ekstra kjip- for han må til og med brette sammen, åhhhhh. (han må brette en av mange maskiner da- ikke synd i ham:)

Jeg gikk tross alt bak låveveggen og kastet blink med egg jeg da. Ikke så mye å vaske etterpå, hehe. Og jeg ble ikke oppdaget. Mine sønner har mye å lære:P

Skrevet

EGGentlig var det jo ganske passende akkurat der og da;=) Men som mødre flest... så kommer den dårlige samvittigheten. Tro du meg... du kommer til å tenke slik igjen!

Skrevet

Tenk at dere har "skværet" opp og at dere nå legger dette bak dere. Unger har godt av å se at voksne kan bli rasende forbannet når de gjør som dine gjorde i dag. Men det er godt å gå videre uten å dvele ved dumhetene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...