dritgrei hei hei! Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Nå er en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang uke med vinterferie over, og svigersbesøket et ferdiglest kapittel, så nå skal det bli fint å legge seg å våkne til en helt vanlig hverdag! Det blir fint!
Karomamma Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Herlig herlig herlig!! Vel overstått, du er en FLINK, SNILL og RAUS svigerdatter!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 En helt vanlig uke, uten verken vinter, ferie eller svigers.....det er deg vel forunt:-)
Gummelillan Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Natta vennen! Husk at jeg er her når du minst venter det ;-) Litt sånn stille og beskjeden. Det er meg det! Nå skal også jeg køye her. Konsertlivet er gøy, men du så trøtt man blir i kombinasjon med unger, frisk luft og søndagsmiddag!
frøydis m/ 4 Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 Ja det er bra det! Helt vanlig uke med helt vanlige hverdager som hver for seg blir deilige dager igjen! Sove godt og pust ut etter stritt besøk! Du har vært kjempeflink og nå fortjener du hverdager :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå