Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Har de siste 4-5 ukene fått mer og mer vondt i albuen i høyre hånd, har liksom ingen kraft i den. Siste dagene har jeg fått samme i høyre kne, verker og stivner raskt. Nå har jeg sittet rett opp og ned i soffa en time ca og har vondt i halebenet.... har eksem, og har hørt at dette kan gå på leddene, for den forsvant "utad" i forrige svangerskap.... Uff, og jeg skal starte i 100% jobb igjen neste mandag... og vil ikke løpe til legen hele tiden heller. Blir litt skremt, har ikke lyst å ha slike plager under et svangerskap.... Noen som har hatt noe lignende? Når jeg nå reiser meg for å gå er det stivt og sårt i baken.... auauau...
Nætte;mortil2 Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Ja høres jo unektelig ut som om noe som setter seg hos deg.. Ville tatt en tur til lege likevel jeg, for enkelte ting - som kroppen vår- er ikke til å leke med!!!
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Ja, men det er liksom så ekkelt, for det er ingenting som vises utad dette da, og da føler jeg meg som en hypokonder... hehe, rart med det. Men det er virkelig fælt når det står på, og ikke minst vondt. Noen kvelder klarer jeg ikke trykke tannkrem utav tuben engang, og vondt å dreie rattet på bilen.... æsj... må vel ringe å be om en time en dag.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Hei! Jeg har... Det kneet du beskriver er akkurat som mitt. Lå og verket og verket og verket på nettene, det låste seg, var kaldt og stivnet. Gikk også liksom ut av ledd på dagen og var vondt. Gikk med det i tre uker, i full jobb.... Måtte tilslutt innse at det ikke gikk, fikk time hos lege og hun undersøkte masse men fant ingenting. Antakelig stramme muskelfester, men kunne også være svangerskapsrelatert så du burde ABSOLUTT gå til lege med dette. Jeg måtte love henne at jeg ikke gikk på jobb før alt var helt bra igjen, og måtte komme tilbake hvis det ikke ble bedre med hvile. Så du må nok få deg ei sykemelding. Har hvilt nå i halvannen uke og merker klart bedring så i morgen er det tilbake på jobb tror jeg. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Uff... Har jo akkurat vert sykmeldt siden jeg ble gravid, og skal starte opp igjen om en uke... nei å nei, dette vet jeg ikke. Jeg vil se det litt ann utover uken tror jeg. Men skal ringe om det blir verre, spes ryggen/baken.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Skjønner det, men det er ingen som takker deg for å gå på jobb når du egentlig ikke burde... Jeg ville prøvd en liten stund så ville jeg fått det sjekket. legen min tok dt ganske alvorlig da jeg var hos ham... Lykke til da!!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 Tusen takk, ja det er det jeg mener. Jeg vil liksom prøve først vertfall. Se hvordan det går... Men tusen takk for svar!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå