Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må jo si at du var ganske nøktern i din beskrivelse av jenta di!

Var inne på profilen din og lur-titta....

Ho er jo meget pen, vil faktisk gå så langt å kalle ho billedskjønn=0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe :-) I alle dager!

Jo, takk - jeg synes jo selv hun er et pent barn, men absolutt ikke verdens peneste uansett. Jeg har øyne - og ikke lyger jeg til ungen min:)

Skrevet

Jenta di var kjempesøt. Men hvis hun hadde spurt deg: "Mamma, synes du jeg er verdens søteste?" Hva hadde du svart da?

Skrevet

Må si meg enig, skrev nettopp i det andre innlegget at jeg var enig, jeg synes mine unger er utrolig skjønne,men vet jo at det finnes finere..

Måtte se på ungen din nå siklerotta,og hun er kjempe fin.. Hun er sånn jente som jeg godt kan innrømme at er mer billedfin enn mine, mørkt fint hår og de nydelige øynene da... smelt... hehe

Skrevet

Ho er nok noen hakk over gjennomsnittet ja=0)

Som sagt: Skriver aldri noe jeg ikke mener!

Skrevet

Så søte dere er:):) Hehehehe...

Jeg har aldri hørt at jeg er verdens peneste - og har alltid visst at jeg ikke er det. Har hørt at jeg er pen, men ikke hver dag. Hadde mamma sagt til meg at jeg er verdens peneste, hadde jeg vel hatt problemer med å tro på det hun sier til meg. Er da fullt klar over at jeg ikke er det.

Hadde hun stilt meg det spørsmålet, hadde alt kommet an på alderen hennes. Jeg hadde sagt at jeg synes hun er en nydelig jente, som betyr alt på jord for meg eller noe.... Ikke noe jeg går rundt å tenker på.

Skrevet

Jeg må si at jeg synes jenta di er helt nydelig jeg da ;o))

Hvilke øyne!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...