Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er det 20 dager til termin.. men jeg har så lyst til at det skal starte.. har så lyst til og holde jenta mi i armene.. vil kunne ta på meg skoa selv. og ta meg et glass vin til en god biff.. lyst til og kunne komme opp av sengen, uten at og bruke 10 min på og ta fart.. lyst til og ta på en bukse som det ikke står typ xxxxxxl i.. hehe

jeg vil at ting skal skje... gi oss noen rier du der oppe, hvis du fins. hehe.. både til meg og ho som heter veronikaogthomas... ett eller annet.. eller hva det nå var.. hun som har 19 dager igjen.. og babycakes et ett eller annet.. nå har vi mast her inne i mange måneder.. nå er det våres tur.. hihi...

rier, rier rier.. jeg heier de fram.. hehe.. tror det har klikket for meg.. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg vil også føde nå!!! 10 dager til termin og plagene øker på. Klarer snart ikke gå på syltelabbene mine nå lenger jo....tærna og føttene øker dramatisk i størrelse, og må nærmest dyttes rundt i sengen når jeg skal snu meg....ja nå er vi klar!!!!

Skrevet

eeeeey!!! :)

hva med meg da??? ;) jeg hadde termin igår jeg!! Men ser det ut som om at det er rier på gang??? neiiiiida............

Synes virkelig du bør inkludere meg i den "aftenbønnen" din og ja! ;) hehe......;)

Skrevet

hehe ok da.. skal ta med dere også.. skal sende dere masse tanker.. masse vonde tanker.. hehe... jeg vil ha rier.. jeg vil at vannet skal gå.. ja et eller annet.. er så klar.. =)

Skrevet

Vil også føde nåååååååå....

Ok da, trultemora du får komme først=o)

Nå er jeg lei...Vondt og ubehgaleig med denne magen...klarer ikke å sitte ordentlig på sofaen...Eller andre steder..Vil kunne bøye meg uten å tisse på meg...Og miste pusten...

Alt er bare et pes nå...

Skrevet

hadde også termin igår. og er jo så lei så lei.. men det er vel lov på slutten. prøver å gjøre alt for å få dagene til å gå... har mala trappa idag, revet tapet på en vegg å fyllt en henger med søppel. men har ikke mer kynnere eller noe.

håper lillegutt kommer vær kveld jeg legger meg. men har jo ingen tegn på at noe skal skje. bare litt vondt i magen, å mensmurring. men sånn har jeg hatt det i flere dager nå.

krysser fingrene for alle sammen=)

Skrevet

Jeg fødte 9 dager før termin, så der er håp! ;)

Skrevet

Hehe... :)

Får satse på at det kommer til å skje relativt kjapt nå til alle oss da! ;) hehe....

Så "heldig" som jeg er så har vi jo greidd å "koordinere" dette svangerskapet "bra" tidsmessig gitt! ;)

Når det endelig klaffer for oss så er det jammen meg skuddår uka etterpå, og 3 dager etter det igjen så har både jeg OG samboeren min bursdag!!!!

hehe......

Skrevet

hehe.. nå er vi en gjeng med mase huer.. hihi... gubben min bare ler av meg.. =)

jeg har liksom ikke spesielt vondt eller noe.. men er liksom bare så klar for å få henne ut.. kose henne og trille turer osv...

håper så inderlig at noe skjer snart.. har kynnere hele tiden, og det murrer i ryggen og "musa" mmi ser jo ut som en fotball.. hehe..

men men.. alle sier.. hun kommer når hun er klar. jada jadda..

vi må få klage litt inne i mellom vi og.. så jeg sier bare...

NÅ ER DET VÅR TUR.....

(vi får se da vettu)

Skrevet

Hehe... satser på at aftenbønnen din virker! Å takk for at du husket på meg. :) Det var veldig snilt!

Nå kryper jeg til sengs å satser på å våkne i morgen tidlig med rier og 5 cm åpning.... hihi... Det hadde vært strålende! Har spist to porsjoner med risgrøt og kanel til kvelds!

Go natta frøkner!

Skrevet

Å forresten... hvorfor i alle dager hovner man opp der nede? Skulle tro det var motsatt...det lukkes jo igjen når det er så hovent! :P

Skrevet

jada jada.. da var jeg våken, ingenting skjedde i natt heller.. bare oppe på do 4 ganger. og ellers ingenting nytt.. neida vi må pønske ut noe annet.. vonde tanker hjalp ikke..

noen andre som det har skjedd noe med da.. (evig optimist) hihi

Skrevet

jaja jeg prøver meg på hvindusvask jeg.. får se om det hjelper.. =)

Skrevet

Jeg vil og bli med i klubben!!! Og jeg vil være først ut sammen med dere andre over termin:-) Dårlig gjort å snike i køen!!! (Unner dere selvfølgelig alle å komme i gang så snart som mulig...)

Har beveget meg mer enn en toppidrettsutøver de siste ukene, tror jeg, men han trives visst fryktelig godt inne i hybelen sin.

HUSLEIEKONTRAKTEN DIN HAR GÅTT UT, TOBIAS!!! Du må flytte ut nå!!!!!!!

Skrevet

HEHE... ja nå er det på tide... de kan få nye rom på utsiden.. trenger ikke og betale.. og vi skal vaske og rydde etter de.. til og med stå for alt det økonomiske og maten og ja alt.. bare og komme.. mye bedre her ute, en der inne vettu.. solen skinner og det er blå himmel her i halden.. flott vær til og komme ut og bli kjent med oss.. =)

Skrevet

Ikke sant... sitter å spiser frokost nå. Har vært oppe 4 ganger i natt. To av gangene hadde jeg skikkelig vonde maserier og vondt i ryggen. Å gjett om jeg ble glad. La meg ned for å se hvor dette bar, men je bare sovna å våkna giej uten å ha vondt oen sted.. I dag skal jeg prøve med på litt shopping! :) Mormor og mamma kommer på besøk fra Østfold så det blir stas!

Her står barneromet klart, vugge, vogn og seng er oppreid. Bilstoltrekket vaska, vippestolen vaska og montert til å passe nyfødt. Alle klærne er rene. Stellebagen pakka. Stellebordet og alle tingene Ingvild skal ha på badet er klart... ALT er klart. Så nå skal du bare komme ut å hilse på resten av familien! :)

Skrevet

Hey!! Slutt å snik i køa!! ;)

9 dager igjen, kom igjen knøttet ut nå!!

Huff, hvordan få kroppen igang da?! Det er jo tydeligvis kroppen min som ikke er klar! Får begynne husvasken å se om det hjelper, har hatt sterke kynnere i en mnd og rier her og der som blir erstattet av kynnere igjen. Begynner å bli sliten allerede, plutselig blitt trøtt igjen etter at jeg i et par uker har hatt masse energi!! Det er kjedelig, nå vil jeg være ferdig, lurer så forferdelig på om vi blir foreldre til en gutt eller en jente?? Hvordan vil den vakre skapningen se ut? Jeg er lys, pappa er mørk. Jeg er utadvendt, pappa er litt mer reservert, men altid i godt humør og verdens snilleste. Hvordan er denne personligheten som har gjemt seg for oss i 9 mnd!!?? KOM UT NÅ!! :)

Lykke til alle fødeklare, og håper virkelig at du som er på overtid får bli ferdig snart altså!! :)

Skrevet

hmm... ser nok ikke ut som at de vil ut på komando.. hmm.. ovent psykologi funker jo på de fleste 3 åringer.. kanskje det funker på babyer også.. så fra nå av, og ut dagen sklal jeg kun tenke. "ikke kom idag" bli der lenge lenge.. hehe... kanskje det hjelper.. hihi..

nei nå er det nydelig vær ute.. tar med meg kvikk lunsj og kakao og setter meg ut litt... =)

Skrevet

Lille Henrik er også fryktelig velkommen nå. Mener selv at det bare er 14 dager igjen, mine to andre barn kom begge før termin så her bare venter vi alle 4 på at noe skal skje.

Minste mann på 3 får mindre og mindre plass på fanget stakkar, hver kveld kjemper han lenge for å finne en ok sittestilling, og nå han endelig har fått satt seg til rette skal du banne på at jeg får en rie som gjør at jeg bare må hive han vekk....

Venter bare på at de ekte riene skal komme en tur hit til meg, eller at vannet fosser ut slik at dette 3.svangerskapet skal ta slutt....

Nå skal jeg re senga hans, kanskje det er det han venter på!!!!!

Skrevet

har det skjedd noe nytt enda eller?? med dere alle liksom.. ingenting som skjer her i alle fal.. =(

Skrevet

Ingenting her heller. Fikk redd opp senga og kokt pumpe og flasker i går, det var det som gjenstod å gjøre før pjokken kommer.

Ba en bønn til fødefeen i går kveld....., men det hjalp ikke. Fikk ikke så mye som en falsk rie en gang- første natt på lenge jeg ikke har kjent noe som helst!!!!!

Om jeg regner mens termin- som jeg er mest sikker på selv- vil det i natt som kommer være 12 dager igjen- og det var på den dagen vannet gikk med forrige mann. Kan godt si vi venter veldig alle sammen!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...