Gå til innhold

Barnefar gir aldri beskjeder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal han flytte for 7.gang på 6 år, nok en gang enda lenger unna oss. Men det som irriterer meg er at det er ikke han jeg får vite det av, men av vesla... Er det ikke normal folkeskikk å gi beskjed om slike ting? Han har heller ikke gitt meg informasjon om avliving av dyr som vesla er glad i osv så jeg har jo tråkka rett i salaten flere enn en gang pga hans manglende info. Blir så lei meg på vegne av vesla, hun blir jo lei seg når hun har glemt en beskjed osv (hun er 7 år) Men jeg forteller henne at det ikke er hennes ansvar å gi meg beskjeder.

Noen tips til hva jeg kan gjøre? Har tatt det opp med han hver gang det har vært noe alvorlig, men bedrer seg ikke

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er dårligt gjort av bf å ikke gi beskjed og til og med årasake dårlig samvittighet for dattera si. dessuten synes jeg nå at du har krav på vite hvor datteren er når hun samvær med bf (i tilfelle det skjer noe)nei hva skal du gjør...du har gjort det eneste rette og sagt i fra. Men han skjønner tydeligvis ikke ...Han oppfører seg nå lite voksent da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...