Gå til innhold

Emmaljunga scooter... erfaringer ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med denne vogna ?? Lurer på å kjøpe den som vogn nr. 2 til jenta mi på ett år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

beste vogna jeg har hatt.. liten og nett,herlig trillekomfort og tar liten plass sammenlagt.

eneste minus er at man ikke kan slå ryggen helt ned,men lillemann sover kjempe godt i den for det..

Skrevet

KJEMPE fin!!!

Eneste minuset jeg har, er at det er litt liten kurv under..

Ellers en topp vogn!

Skrevet

God vogn, eneste minuset er at ryggen ikke kan legges noe særlig ned. Mini på snart 1år har ikke sjans å sove i den. Han får rett og slett for lite fred i den vogna.

Men så lenge han ikke skal sove så er det en topp vogn! God å trille, fin å se på og mini trivs godt i den:)

Skrevet

Hadde egentlig tenkt å kjøpe den til min 1 1/2 åring, spurte for noen dager siden, og alle som svarte hadde gode erfaringer med den. Var så og prøvde den i butikken, og syntes liggelengden var litt kort. Vesla er 78 cm og hadde ca 10 cm å gå på i fotenden, men i hodeenden hadde hun ikke noe å vokse på, for da ville hodet ligge oppå en stang (riktignok er den polstret, men tror ikke det er meningen at hodet skal være oppå den, for slik hun lå nå, hadde hun hodet nedi en grop, og da vil hun få en ganske stor bøy i nakken, hvis hun skal ha hodet oppå den stanga.) Vet ikke om dette ble så god forklaring, men tror nesten du må ta med barnet å prøve. Hvis jeg ikke hadde prøvd den, hadde jeg kommet til å kjøpe den, men nå har jeg ombestemt meg... Var god å trille da, men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...