Northernlights Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 ...for snart reiser jeg til Norge! =o) Kommer til å savne ungene....og typisk nok,så ramlet toåringen ut av senga i søvne,og slo på seg DEN digre Donaldkulen i dag. Så nå har jeg enda mer dårlig samvittighet for å reise fra han.
selfangerkjerringa Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Når er det du er i stooorbyn igjen? Er nemlig ikke lenge til jeg tar turen enda en gang Har fortsatt et sterkt ønske om å treffe o-store Northern når hun først er på rettsida av stordammen vettu! Dessuten tror jeg du kunne hatt godt av å treffe en uttrønder i ny og ne. Det har nok de fleste, innerst inne.
WP-TLogPeanut Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Nåmmen..dakar liten! Hørtes ikke godt ut ... Men han glemmer det sikkert fort Må ikke ha dårlig samvittighet vettu (enkelt å si det )
Northernlights Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2008 Er der uti uka ;o) Ja,trøndere bør alle sammen ha i livet sitt.Finnes så få her jeg bor...hehe
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 Må ikke ha dårlig samvittighet. Kos deg masse og god tur:o)
Northernlights Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. februar 2008 Takk. Nei,får prøve legge den igjen hjemme, i et skap..hehe
Zummi Skrevet 24. februar 2008 #7 Skrevet 24. februar 2008 Høy! Aner jeg at det er noe mindreverdig å møte inntrøndere eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå