Trønderbærta Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Har to barn ei på 5 1/2 år, og en på 2 år. Har vært litt usikker ei stund, men i det siste har jeg hatt skikkelig lyst på en til, og da til neste sommer, i juni kanskje. Har fast jobb 100 %, noe som er veldig positivt ettersom jeg ikke hadde det på mine to første, og hadde svært lite penger når de ble født, og begynte som smått å jobbe når de var ganske små. Ulempene må jo være svangerskapene, har vært veldig dårlig og slapp begge gangene, og fødslene som var kompliserte begge to (store barn, begge tatt med vakum, første ble sendt til annet sykehus i helikopter pga vann i lungene, nr 2 måtte ha starthjelp med pustinga). Annen ulempe er jo at huset trenger en del oppussing. At mannen jobber på sjøen, vet jeg egentlig ikke om er fordel eller ulempe, er jo masse hjemme når han har fri da, og hjelper bra til da. Økonomisk ligger vi dårlig an akkurat nå, men det er på bedringens vei etter mannen begynte i ny jobb nylig, så det ser jeg ikke så mørkt på. Har ikke snakket med mannen om dette da, så han har jo en god del å si han også da ) , men vil være sikker på min mening før jeg hører med han.
Trønderbærta Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 24. februar 2008 Ingen som har noen meninger da?? Har jo god tid da, ettersom jeg vil først ha til neste sommer, men om vi finner ut at vi vil ha en til, så bør vi begynne å pusse opp litt innvendig, å ta hensyn til at det blir tre barn! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå