mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Nå ringte dama og skulle prate med sønnen sin.....Dessverre kommer han ikke hjem før på tirsdag......... Og da måtte jeg snakke litt sånn høflighetspjatt..Hjelpes meg..Kan ikke prate normalt i telefonen med dama engang. Hun må jo (sikkert av en slags høflighet) spørre hvordan det går med utdannelsen min.....Og jeg er ikke ferdig med å svare før hun forteller hvor flink hun er i alle kurs hun går på, og hvor lærevillig hun er og jeg vet ikke hva.. Og så kom jeg i skade for å si at jeg synes det jeg driver med nå (datakortet) er en tanke kjedelig..... Ja, datateori er kjedelig. Da sier hun noe sånt som at det kommer an på intelligens.......... Dahhh, takke meg til sosial iq enn teoretisk iq........Og for dere som lurer, jeg er ikke dum:o))
Maud Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Er du sikker på at du ikke er dum? Leste en gang at 80% tror de er smartere enn gjennomsnittet ;-) Er enig med deg. Dama har ikke mye sosial intelligens - eller sosial kompetanse som jeg liker å kalle det. Det er klart datateori er kjedelig. Dritkjedelig til og med!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 MSB, Kan du aldri bli fornøyd? Så lenge "your boobs are ok" så drit i iq`en da!!! Du er jo ikke blond engang lenger;-)))))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2008 Jeg er blond....Har det noe å si tror du liksom...... Jeg liker jo sånn krig og fred og sånn da....))
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 Huffda...Jeg må ærlig innrømme at vi skaffa oss nummer visning den gangen en kunne få det fordi jeg var livredd telefonen en periode... Kanskje vi skulle skrevet en bok om alle episoder og sleng bemerkninger vi alle har fått opp gjennom åra? Noen som har en fengende tittel? .0)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. februar 2008 Ha....Mye kan gjøres med det......... Har tatt sånn skjønnhetsoprasjon på håret......... De kaller det visst lyse striper ))
Maud Skrevet 24. februar 2008 #7 Skrevet 24. februar 2008 Jeg tror vel egentlig ikke at intelligens er bestemt av hårfarge. Tenk så kjedelig det ville vært for alle de som tester sånt. Hva skulle de gjort med alle de fine testene sine da? Hvordan skulle de da opplevd at de forvaltet sannheten om hvordan andre er? Det er bra du liker fred og sånn da, men krig liker du det også??!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. februar 2008 Jeg holder meg ganske nøytral til dama jeg altså. Jeg tror (uten at jeg har noen bevis for det) at dama har noen alvorlige mentale problemer. Så nummervisning er ikke så farlig, men et godt tips.
Karomamma Skrevet 24. februar 2008 #9 Skrevet 24. februar 2008 Huff da, jeg må nesten le. Lurer litt på hvordan jeg hadde taklet slikt... Det er langt fra sikkert jeg hadde vært så "rund" som mange av dere er... Ja ja, nå har jeg jo ikke svigermor, så da trenger jeg ikke bruke tid på å lure på det Boken deres kjøper jeg såklart!! Forslag til titler: - Svigermonster - historier fra hverdagslivet - Dragehateren - Bra, bedre, best - Sviremor - Fru Svigermor Slemmesen De var ikke så bra, men kommer sikkert på flere...
Maud Skrevet 24. februar 2008 #10 Skrevet 24. februar 2008 Du er morsom! Hva med - Men sønnen din får du aldri tilbake? - Menn er fra Mars, kvinner er fra Venus og svigermødre er fra Helvete? - Lille speil på veggen der, hvem er slemmest i landet her?
Karomamma Skrevet 24. februar 2008 #11 Skrevet 24. februar 2008 Ha ha, Maud!! Mange gode forslag Jeg stemmer for forslag nummer 2!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 24. februar 2008 Jeg likte den "men sønnen din får du aldri tilbake".... Hadde jeg laget tittelen måtte det vel vært noe sånt som. "nei han kommer aldri til å gifte seg med hun han var sammen med før meg, det var en grunn til at han stakk. Det blir i såfall når det fryser til is i helvete...."
dritgrei hei hei! Skrevet 24. februar 2008 #13 Skrevet 24. februar 2008 ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
Dailis Skrevet 24. februar 2008 #14 Skrevet 24. februar 2008 Haha, kjempebra Maud. De hadde fanget min interesse i alle fall;) Nå har ikke jeg en slem svigermor, ikke den smarteste damen kanskje. Men hun er en helt ok svigermor, ser henne nesten aldri da:) (kanskje litt derfor og) men snakkes ofte på telefon.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #15 Skrevet 24. februar 2008 Har du ikke sett dagbladet reklamen....Ler så jeg skriker hver gang. Er jo en stund siden den har gått nå da... Og hun skjønnhets dronningen der liker krig og fred og sånn......... Da er man kanskje en tanke tom i toppen :0))
♥Snulder Skrevet 24. februar 2008 #16 Skrevet 24. februar 2008 Hehe.. morsomme dere damer! Jeg er jo så heldig å ha en grei stesvigermor!! Thank God! Men svigerfar er en liten raring av og til... Kommer alltid merkelige kommentarer fra ham. Jeg og Snuldermannen har holdt sammen i over 8 år nå, så han kjenner jo både meg og mine ganske godt. Alikevel klarte han for etpar uker siden å spørre om hvor mange fedre jeg hadde til gutta mine. " De er døde alle 6" svarte selvsagt jeg ganske tørt...
Maud Skrevet 24. februar 2008 #17 Skrevet 24. februar 2008 Det kunne jo hende du hadde noen skjeletter i skapet og plutselig glemte deg og slapp dem ut ;-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #18 Skrevet 24. februar 2008 HA HA HA HA HA HA HA HA HA Du skulle lagt til at det er alle fedrene deres også..... Mohhhhhahaaaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå