#Aurora har tre gutter# Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Kan du se på om jeg noen gang får ei jente...har sikkelig jentefølelse på ungen i magen nå men i følge ul så er det en gutt. født 28.04.82
Mamalari Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 mener og huske at jeg har fått opp gutt på deg tidliger, men nå blir jeg jammen i tvil. Får nå får jeg opp jente. Kan være at det du føler påvirker meg, men ble i tvil her nå også. Hvis det er gutt som jeg fikk opp først, så tror jeg det kommer ei jente ganske tett etter denne. Innen 2år. Får iallfall opp at du vil få ei jente en gang:)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2008 Ja du har fått opp gutt og ul sier gutt..men jeg så det ikke selv tydlig på ul.Men min sterke magefølelse sier jente..men vanskelig og vite.Okey...har sakt at vi skal ha siste mann innen 5 år..så vi får se.Samboern har holdt på og snakket om 4 mann..hehe
Mamalari Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Hehe.. Moro at han har lyst på fler da. Men kanskje best og ta en om gangen. Blir spennende og se hva som kommer. Håper du kommer med tilbakemelding når den lille har kommet:) Men som jeg sa til en annen her, ofte er det lurt og lytte til magefølelsen.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2008 Ja har en gutt på straks 10mnd og er ganske sliten nå så blir nok en stund til neste mann..hehe.Ja det blir spennede og se.Men regner med at ul har rett.Men dukker det opp ei jente så er hun jo hjertelig velkommen.Men da må vi handle gitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå