Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Blir jeg gravid i år? Jeg er født 29.05.1988
Mamalari Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Ja, får opp graviditet på deg i år. Men ikke før til sommeren. Rundt juli/august vil du nok bli gravid:)
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 så moro at du spår det samma hver gang er liksom ikke noe forandring..hehehe...4.gangen du har gjort det nå trur jeg...hehe... =P Klarer du å få frem hvilken måned det er jeg føder? Gutt eller jente? Og hvor lenge jeg bruker på fødselen?
Mamalari Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Hehe.. Så gøy.. er veldig usikker på hvilken rekkefølge barna dine kommer.. Om det er jente eller gutt først. Nå har jeg mest følelse av gutt. Iallfall 3 barn totalt. Mai kom med en gang opp på fødsel. Litt vanskelig å få opp noe om fødsel nå, men får opp 9-10t.. Tror det vil bli lettere og få opp når du blir gravid
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 Mai, kan jo i grunn stemme det da ja =) Jepp, blir nok litt lettere når jeg blir gravid ja.. Kan du forresten se om klokkeslette 18:14 har noe å si for meg? for det er ofte jeg ser på klokka om eftan og da er den det..hehe..begynner å lure da,,,
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 også lurer jeg på om du kan ta feil med og min fødsel? for jeg er jo født mai vettu... Nå køyer jeg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå