Verdens tøffeste mamma Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Når hun er sinna, og jeg setter meg ned i hennes høyde eller tar henne opp fordi hun gjør noe galt, så slår hun meg hardt i ansiktet..HVis jeg sier nei og /eller holder hendene hennes, ser hun meg rett inn i øynene og slår igjen. Hvis jeg da setter henne fra meg og går fra henne for å markere at dette ikke er greit, slår hun seg selv i hodet.. Er dette normalt eller??? Hvorfor gjør hun dette?? Er så frustrerende at jeg føler jeg ikke får bukt med dette.. Hun er 21 mnd...
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Normalt. Min miste jente er helt banans når det kommer til slåing om dagen. Jeg setter henne alltid fra meg, sier "au" og går laaangt vekk fra henne. Det ender som regel da med at hun står og denger hodet i veggen i ren frustrasjon av at mamma ikke viser noe respons til den dårlige oppførselen. Etter noe slag i veggen gir hun seg, tørker tårene vekk og går å leker! Jeg merker at slåingen har gitt seg mer og mer med tiden. Jeg gir henne aldri respons på slåingen, og får alltid langt vekk fra henne. Dette fungerer. :-)
Tante Sofie # Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Min og, tidligere bet hun og...kjempedumt! Men vi fikk hjelp fra barnehagen, de så at hun bet når hun følte seg forbigått, ingen hørte etter hva hun ville og ble urettferdig behandlet! De ga henne litt xtra oppmerksomhet og vips gikk det over (ikke for å rettferdiggjøre bitingen, men det har jo som regel en grunn) Men nå slår hun når hun blir sint, vet ærlig talt ikke hvordan jeg skal bli kvitt det, hun er 2 åt og 3 måneder. Vet det er normalt, men det er frustrerende. I tillegg kaller hun oss dumming i tide og utide, sukk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå