Gå til innhold

Bror min styrer slik med ungen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så lei altså.

Ble sint i dag og nesten skrek til han.,eller gjorde vel det også..

Han løftet opp guttungen min på 3 år i armer og bein oppunder taket og vandret rundt i stua.

Ungen min ropte nei flerer ganger,og begynte nesten å grine,for bror min gav seg ikke..

Fikk til svar, att dette må han tåle for ikke å bli en sutrende homse unge..

Arrg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, nå gikk din bror altfor langt. Jeg ville tatt en liten prat med ham uten unger tilstede.

For det første, homofobi er ikke ok, og det får han vennligst avstå fra!

For det andre, litt fysisk lek er bra. Fedre og onkler leker litt tøffere enn mor. Og det er bra for barna. Men, det skal være trygt. Han skal ikke behandle ungen slik at han kan falle og slå seg. Og for det andre skal det ikke utvikle seg til et overgrep. Onkel må respektere barnets nei.

Tipper ungen ikke hadde det særlig gøy, men det kunne vært fantastisk om han bare modererte seg litt. Hvis han jekker seg ned et par hakk, så blir han verdens kuleste onkel kjapt!

Skrevet

Han er kjempe flink med han,og tar han med på hytta og kjører traktorer,er på overnattinger og slik..

Alt er bra,synest han er kjempe flink med han,men veldig ofte er han så brå og rå mot han.

Og gutten min er ikke av den typen.

Og jeg mener det att når han roper nei flere ganger,så må det da vel gå ann å gi seg,for det er da det hele begynner,att onkel løfter han opp og herjer..og ender alltid med att ungen blir lei seg etterpå.

Ungen vil jo alltid leke med han,men når onkel begynner med dette,så blir alt ødelagt..

Måtta bare få ut litt aggresjon nå.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...