Gjest Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Jeg har de siste 3 syklusene mine hatt 32 dagers sykluser. Fått TR rundt den 15 hver mnd- og hatt eggløsning rundt den 5-6 i hver måned (testet med digital eggløsningstest). Når jeg ser på syklusene mine spotter jeg i ca 4 dager før mens, og i et par dager etter mens. Vet noen hva dette kan være? Vil veldig gjerne bli gravide med nummer to, og vi trodde at i denne perioden hadde det klaffet. Jeg hadde eggløsning 5 februar, og ventet mens 15 februar. Den 13 februar tok jeg en eggløsningstest (fikk en følelse) og denne var positiv- hadde så positiv eggløsningtest i de 3 påfølgende dagene, også på IKM. Tok en gravidtest, men denne var negativ (tatt et par til i løpet av uken- negtive). I dag er det 9 dager siden IKM, og jeg har hatt noen små brune blodflekker. Kan jo tenkes det er TR som kommer og jeg har begynt å spotte i gjen Men har ingen menssmerter (pleier å ha dett) eller noen følelse på graviditet. Har noen andre opplevd dette? Og hva er denne spottingen? Og kan man ha positiv eggløsningstest 2 ganger i en måned med flere dagers mellomrom? Kjempe glad for hjelp )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå