Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 er nå i uke 34... jenta i magen er heeelt vill!!! jeg blir nesten litt bekymra om det er noe galt siden det er så vanvittig mye liv?? det er vondt og sparker over heeele magen. holder på i maaaaange timer...
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Samme problem har jeg.... Beveger seg hele tiden, spesielt om kvelden når jeg skal gå og legge meg. Da sliter jeg litt, blir nesten litt for mye av det gode. Er foreløpig bare i 31 uke, men det kan bli moro hvis det skal fortsette i samme stil. Mye kos er det selvfølgelig, men litt slitsomt også. Må noen ganger holde tak i magen, for at det ikke skal bli for store bevegelser... Anne
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 er det noe som heter "unormalt mye aktivitet"???
Trultemora er presseklar!! Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Hvis det blir altfor ille så gå en tur i dusjen eller i badekaret! Hvis du da dusjer magen din med relativt varmt vann, så roer de seg ned veeeeldig! Det gjør ihvertfall snuppa mi!
081013 Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 jeg også må ty til varm dusj for å få roet ned "krapylet" i magen. Som sagt så kan det bli for mye av det gode. Godt å vite at alt er i orden der inne, men holder til tider på å bli helt gal . Aldri fred å få!!er jo ikke sånn at jeg kan legge fra meg magen og gå en tur alene...Det er ihvertfall en fordel som vi har når babyen endelig har meldt sin ankomst. har merket meg at hvis jeg ligger på høyre side blir det mindre spark, men dette fungerte best frem til uke 31(er 33+3 nå)
vipsen*en av hver* Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 Hei.. henger meg på denne .. Tulla i magen blir bare sterkere og sterker.. Drar i huden og noen ganger tror jeg ho har missforstått og skal ut igjennom magen.. :0) kom ut den andre veien lille venn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå