juliogdesember Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 spør nå igjen jeg. føler nå at kroppen er tilbake til normalen igjen. tross det er knapt litt over en uke siden sa. tok graviditetstest i går og den var heldigvis negativ. jeg føler at formen er fin, og virkelig klar til å begynne igjen med prøvinga. må vel også få med at jeg var til en klarsynt healer her i forrige uke. han hjalp meg virkelig. ser du noe ang graviditet på meg? eller ser du fortsatt april? 140275
Mamalari Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Tror det faktisk kan skje noe i mars.. Du slipper iallfall å prøve så veldig lenge. Vil si senest april:)
juliogdesember Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2008 takk for svar:-) det var den merkeligste opplevelsen jeg har hatt da jeg var hos han healeren. har altså vært i så fin form etterpå. han kunne virkelig det han holdt på med:-) anbefales.
Mamalari Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 så spennende. Har vurdert å gå til healer selv. Men har aldri blitt nå av. Kanskje jeg bør gjøre handling ut av tankene mine:) Håper det klaffer så snart dere kommer i gang med prøvingen
juliogdesember Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2008 jeg kan virkelig anbefale det. tror han er i oslo også. er noen uker her i byen og resten i oslo. han er viden kjent og virkelig dyktig. har hjulpet mange. har stått om han i ett par blader. bla allers fra aug 2005.
Mamalari Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 okei.. skal jammen vurdere det.. har hatt lyst lenge men har liksom aldri blitt noe av.. synes det virker så spennende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå