Gå til innhold

Å la folk betale for eigen kuvert på diverse tilstelningar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noterar meg at det blir meir og meir vanleg å be folk om å betale i stadenfor å ta med gåve i t.d. bryllaup.

Sjølv hadde eg aldri fått meg til det. Hadde heller latt vore å ha bryllaup om eg ikkje hadde hatt råd til det, eller gjort det heilt enkelt. Eg syns litt av gleden ved å vere gjest i bryllaup er å ha med fin gåve. Om argumentet er at ein har alt, kan ein jo be om donasjon til eit veldedig formål istaden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det virker litt smålig med å betale penger. Da er det bedre at alle bidrar med en matrett f eks. Har vært på navnefest hvor alle hadde med en rett hver. Det var helt greit. Ville aldri valgt den varianten selv i en slik tilstelning.

Skrevet

Men hva om det de virkelig ønsker seg er en flott bryllupsfest? Da gir du jo den beste gaven ved å betale din egen kuvert=)

Hadde nok ikke kommet på det selv, men ser ikke problemet i at andre gjør det...

Skrevet

Noe av det dummeste jeg vet om er folk som rynker på nesa ved andres gaveønsker, om det så er til bryllup, jul eller bursdag.

En gang hørte jeg en uttrykke sin misnøye med at bursdagsbarnet ønsket seg gavekort i en spesiell butikk, for hun "hater å gi gavekort!!"...

Gir man gaver for sin egen del, eller for mottagerens?

Skrevet

Noe så tullball!!!! Helt kurant at man ønsker bidrag for å ha fest enn gaver. Jeg ville mye mer att folk betalte 300 kr for å gi meg en super fest enn ett par kjipe lysestaker jeg ikke trenger....!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...