Gå til innhold

mamma søker barn-har fått en hel haug;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du må ikke drive å herje rundt med bekkenet ditt!!!!!

Kan du ikke få mer hjelp snart? Det må da være noe som kan lindre litt...... Har du forresten Pilatesball? Som du kan bruke istedetfor stol........jeg tuller ikke..........det fikk jeg beskjed om at fysioterapeuten og det har hjulpet. Vrikke mer på skrotten.......ikke bli stiv i gangen.....og jeg var ganske så ille i svangerskapet og halvannet år etterpå.......

Nå klarer jeg jo til og med trene igjen......det er ikke verst!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rist på kroppen som en klut.

Pilatesball har jeg ikke prøvd :o((

Men det ser ut som om noe har gjort det verre og jeg vet ikke hva.

Jeg har nå prøvd det som prøves kan av behandling. Og jeg blir bare fattig med mer smerter.....

Jeg har jo ikke vært bra siden jeg fikk det med Storebror i des. 2001.

Så jeg har jo begynt å venne meg til smerter da...

Av og til lurer jeg på om bekymringer kan sette seg i bekkenet??

For det har det vært mer enn nok av siste året.

Selv om noen endelig er klar for å få til en løsning......Ikke bekkenløsning da:o))

Skrevet

Hehe, jeg må le av deg, du er jo så morsom:-) Du har noen kommentarer som bare jeg kan forstå, siden jeg faktisk er den eneste som vet det......hahahaha..........jaja nok om det:-)

Men pilatesball er flott altså! Jeg ga det en sjanse og jeg var så jeg kunne bare falle sammen innimellom. Det var grusomt vondt og frykelig skummelt å bare dette sammen...........synes synd på deg!

Kjøp deg en slik ball og bruk den som stol foran spisebordet, tven og andre gjøremål. Jeg satt til og med på den og strøk tøy:-) Etterhvert så fikk jeg styrket musklaturen rundt bekkenområdet og nå er det faktisk ikke så halvgalt....Ikke sikkert det tar alt, men om det kan lette litt hadde det jo vært flott:-)

Skrevet

Ha ha ha ha ha....Ja men det passer så bra......

Da blir det pilatesball i morgen, hvor kjøper jeg det??? Sport`n???

Jeg bruker å trene på et sånt balansebrett og det er faktisk ganske ok.

Ja, pyton når kroppen ikke funker.

Særlig når man har vært vant til å danse, trene, løpe og danse på bordet på afterski etter å ha stått på snowboard.

Og som ved et trylleslag er man ødelagt.....Men jeg har to fine gutter da :o))

Skrevet

Jeg kjøpte i sportsbutikk........turde ikke risikere en som eksploderte når jeg begynte å legge tyngden min på den vet du:-)

Balansebrett blir jo noe ala det samme, om enn ikke helt. Men det er verdt å prøve det! Og så lærer vi oss å vrikke ennå mer på hoftene når vi går!

Husker jeg gikk på afrodans for mange år siden, der lærte vi å jorde oss.....samtidig som vi skulle riste på overkroppen og gynge med hoftene.......det var snabla gøy:-)

Jeg heier på at du en dag skal kunne danse på bordene igjen!!!

Skrevet

Er kanskje ikke like sjarmerende å danse på bordet i min alder....

Innen jeg er bra har jeg vel passert 45.....Og vet ikke helt...Men bare det å danse noe annet enn rolig dans med mannen min skal bli bra.....

Skrevet

Skal vi ikke snart på Holmsbu igjen da;-D

Vi har jo flygel min venn:-)

Skrevet

Jepp, og jeg skal bli flygeldanser på Homsbu.....

Lurer på om det er godt betalt for da trenger jeg ikke ta mer utdannelse. (er jo ikke så smart alikevel)

Skrevet

Like greit igrunn:-)

Du kan jo satse på sånn lookalike show:-)

Skrevet

HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA AHHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAA

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...