mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 det sprenger og skjærer mellom beina... sjekket litt med speil, så ut som det er mye åreknuter der... ekstremt hovent på ene siden... svir når jeg tisser, men har bare +1 på prøva... legen mente det var klamydia og jeg måtte komme med ny prøve... blir litt fortvilet.. både jeg og sambo skjekke oss i sommer pga planlagt barn... håper på en annen løsning... ellers har han vært utro... noen annen forklaring? er 22+6 jeg ble klippet under fødsel sist... på venstre side.. er der det er hovent, fullt av åreknuter, og ømt og vondt... kjennes mest ut til at det er der det svir når jeg tisser...
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Jeg hadde det slik, veldig vondtnår jeg tisset +1 når de sjekka urin,legen mente at det ikke kunne være urinveis infeksjon men hun på lab. sa hun ville sende den til dyrking og joda det var en urinveis infeksjon så spør om du kan få en urin prøve sendt til dyrking.. Om det er klamydia du har så burde vell legen tatt en underlivsundersøkelse på deg ganske så kjapt da og sett om det var det eller ei? (jeg aner ikke åssen en sånn test blir utført da sådet kan vell kansje sjekkes i urinen?).. Og ikke sikkert han har vært utro, klamydia kan vell ligge ganske lenge i systemet før det bryter ut`?
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2008 prøven ble sendt til dyrkning... slo ikke ut noe... har jo hatt samme partner en stund da... venter nr to nå... vi ville bare skjekke for å være helt på den sikre siden... vil egentlig tro at jeg kan stole på mannen min men man vet vel aldri... syns det var en litt sur bedskjed fra legen og... slo ikke ut så det måtte være klamydia.. prøvde å nevne andre ting, men nei... han hadde bestemt seg... syns han kunne vært mer forsiktig... går bare å grubler på om mannen min har vært utro... ikke noe god følelse midt oppi alt..
enik<3M06&L08<3 Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 jeg kan ikke gi deg noe godt svar på hvorfor det er sann.. men jeg vil bare tilføye, er det ikke klamydia som kan smitte via wc?? mener og ha hørt det iallfall... så kjekk det ut lutt før du beskylder manne din får noe:)
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2008 kan selvfølgelig også være at det ikke slo ut på forrige prøve... at det var noe feil på de... men vi burde hatt det begge da... kan ikke være feil på begge..
enik<3M06&L08<3 Skrevet 24. februar 2008 #7 Skrevet 24. februar 2008 jeg trekker den tilbake,.. var bare noe jeg hørte en gang.. men kjekket det nå!! Klamydia smitter ved vaginalt og analt samleie. Klamydia kan også overføres fra mor til foster under fødsel. Klamydia smitter ikke ved kyss og er avhengig av levende vev for å overleve. Derfor overføres smitten heller ikke på toaletter eller gjennom klær, sengetøy, i bad, dusj eller basseng!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå