Min *lille* prins*er stor* Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Nå har jeg lest så mye om id pudder, og aner ikke hva dere snakker om! Hva er det som er så bra med det, og hvor får man kjøpt det?
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Jeg var så nysjerrig etter å ha hørt masse om det så jeg lot de sminke meg på en hudpleiesalong med bare id sminke. Huden ble nydelig med det pudderet, så veldig naturlig ut =)
BEA-77 Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Har brukt dette i flere år allerede og det er supert! Pudderet er basert på mineraler tror jeg, skal være helt naturlig og man kan faktisk sove med det. (greit en gang i blant) Har ellers fått mindre uren hud etter at jeg begynte med dette pudderet.
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2008 Hvor får man kjøpt det, og hva koster det?
**Min nydelige Milla** Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 Det er pudder som dekker kjempe bra, som foundation, og det smelter inn i huden så det ser helt naturlig ut. Du kan til og med sove med det, smitter ikke av i det hele tatt.. Det er veldig bra.. Får kjøpt det på noen hudpleiesalonger...
**Min nydelige Milla** Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 Hehe, skrev det samme som Bea nesten.. Så ikke det.. Koster 200-300 tror jeg.. Om ikke mer. Husker ikke. Som sagt, har det på noen hudpleiesalonger..
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #7 Skrevet 24. februar 2008 Du kan også kjøpe det på nettet. www.strawberrynet.com (dem har ikke selve pudderet inne nå, syns dem har dårlig utvalg egentlig men avogtil popper det opp et bra tilbud) http://www.islandcosmetics.com/p/Bare-Escentuals-Foundation-SPF15-9g.html?utm_source=Kelkoono&utm_medium=cpc Denne siden har jeg nettop bestilt fra. Ca 214,- for 9 gram pudder. Vet ikke om det er en bra side enda, da jeg bestilte pudder for 20 min sida
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #8 Skrevet 24. februar 2008 http://eu.strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=72024&goChar=B Denne kosten syns jeg er drit bra =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå